به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «خدای جهنم» عنوان یکی از تازه‌ترین نمایش‌های تئاتر شهر است که از روز پنجشنبه چهارم خرداد به طراحی و کارگردانی سیاوش جامع از هنرمندان فعال عرصه تئاتر در تالار چهارسوی این مجموعه روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «زن و شوهری به نام های فرانک و اِما در روستای «ویسکانسین» مشغول دامداری هستند و زندگی آرام و بی حاشیه‌ای دارند. «هینس» دوست قدیمی فرانک که کارمند مراکز تحقیقات و آزمایشات هسته‌ای است، مهمان آنهاست. در همین حین مردی به نام «بولچ» که یک مامور است وارد خانه می‌شود. این ورود زندگی آرام فرانک و اما را به هم می‌زند.»

در این اثر نمایشی که گروه با ترجمه میلاد قطبی روی صحنه می برد، بهرام سروری نژاد، مهدی رحیمی سده، اعظم عرفانی و سیاوش جامع به عنوان بازیگر حضور دارند.

مسعود رحیم‌پور مدیر اجرایی، سینا ایرانپور طراح لباس، الهام سلیمی برنامه ریز، مدیر هماهنگی و منشی صحنه، عمادالدین محبی و الهام سلیمی دستیاران کارگردان، میثم نوبریان مشاور طراح صحنه دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نمایش «خدای جهنم» به طراحی و کارگردانی سیاوش جامع از روز پنجشنبه چهارم خرداد ساعت ۱۸:۱۵ با مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان است.