به گزارش هنرآنلاین، «حضور آدم‌ها ممنوع!» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حنیف مظفری و تهیه کنندگی مسعود والا بعد از اجرا در تماشاخانه نوفل لوشاتو در فروردین و اردیبهشت ماه اجراهای خود را در تماشاخانه ارغوان ادامه می دهد.

بازیگران «حضور آدم ها ممنوع!»؛ حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی،علی کریمی، مرتضی رضایی، علی کاظم‌پور، احسان مقدم و رسول احمدی هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، مدیر صحنه: ساجد فاضلی، روابط عمومی: مینا ترکمن، عکس و فیلم: عسل زنجانی و مشاور رسانه: ناصر ارباب، گروه تولید: آوای ترنم و ناظر تولید: ترنم والا.

در خلاصه نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» آمده است: حیوانات مزرعه از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام می‌کنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره می‌شود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث می‌شود جانشان و هر چه را که به سختی مال خود کرده‌اند را از دست بدهند.

نمایش «حضور آدم‌ها ممنوع» برداشتی آزاد از نمایشنامه «مزرعه حیوانات» اثر جرج اورول است که از دهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت بیست و چهل و پنج دقیقه در سالن دو تماشاخانه ارغوان اجرای مجدد می‌‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.