به گزارش هنرآنلاین، نمایش «اپرای شیپور» به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی از ۲۷ فروردین تا ۲۹ اردیبشهت در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «اپرای شیپور» در فضایی گروتسک روایتگر انسان‌هایی است که زیر دست قدرتمندان زر و زور به بازی خطرناکی به کار گرفته شده‌اند. در این نمایش ۲ گروه انسان صلح طلب در جزیره‌ای به اسم میدل ایسلند روبروی هم قرار می‌گیرند اما روابط انسانی حاکم آنها را کنار هم قرار می‌دهد تا اعتراض خود را به بازی دهندگان به نمایش بگذارند…

در این نمایش خان آقا احمدی، مریم برومند، یاسمن حسینی، امید رهبر، سامان شکیبا، امیرحسین صفاپور، میترا طره، عماد محبی، سونیا معبودی و سعید مقبری به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل «اپرای شیپور» عبارتند از دستیار کارگردان و مدیر تولید: محمد سیدی زاده، دستیار کارگردان: علی علی همتی، طراح صحنه و لباس: آیدا ولایی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گریم و چهره پردازی: لیلا سرنی زاده، انتخاب موسیقی و جلوه‌های صوتی: آیتا ولایی و علی علی همتی، مدیر تبلیغات: سعید مقبری، مدیر روابط عمومی: گیتی شاکری، مشاور رسانه: پیام احمدی کاشانی، عکاس: رضا جاویدی، طراح لوگوتایپ: مریم حسینی، طراح مواد تبلیغاتی: فریدون ولایی و سعید مقبری.

نمایش «اپرای شیپور» از ۲۷ فروردین هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر به نشانی تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر(عج)، مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.