به گزارش هنرآنلاین، کریس ملداندری تهیه‌کننده انیمیشن «فیلم برادران سوپر ماریو» از راه‌اندازی شرک خبر داده است.

احتمال دارد صداپیشگان اصلی فیلم شامل مایک مایرز، کامرون دیاز و ادی مورفی در این فیلم حضور داشته باشند.

این تهیه کننده که فیلم‌های من نفرت انگیز را ساخته است گفته که مذاکرات با بازیگران به خوبی پیش می‌رود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که بازیگران برگردند. گفت‌وگوها شروع شده و هر نشانه‌ای که ما دریافت کرده‌ایم نشان می‌دهد که اشتیاق فوق‌العاده‌ای از طرف بازیگران برای بازگشت وجود دارد. »

احتمال ساخته شدن شرک ۵ بعد از سکانس نهایی فیلم گربه چکمه پوش که اسپین آف شرک محسوب می‌شود، جدی شد. جایی که تصویر جایی خیلی دور روی کوه دیده شد؛ تصویری که در شرک وجود داشت و به نوعی نماد این فیلم محسوب می‌شود.

ادی مورفی صداپیشه خر در این فیلم گفته که «اگر کمپانی دریم ورکس با «شرک» دیگری همراه شود، صداپیشگی این کار را در دو ثانیه انجام می‌دهم. من عاشق خر هستم. آنها فیلم «گربه چکمه پوش» را ساختند اما من گفتم آنها باید فیلم خر را می‌ساختند. شخصیت خر خنده‌دارتر از گربه چکمه پوش است. البته منظورم این است که خودم عاشق گربه چکمه پوش هستم، اما او مثل خر خنده‌دار نیست. »

ملداندری گفت که وقتی نظرات مورفی را خواند «هیجان زده» شد و افزود: "این شواهدی است بر اشتیاق شدید او برای نقشی که به طرز درخشانی در آن زندگی کرده و واقعاً در کنار هنرمندان دریم ورکس خلق کرده است. من آن نظر را بسیار هیجان‌انگیز دیدم. »

تهیه کننده فیلم از ساختن فیلم‌های دیگری از «زندگی حیوانات خانگی» و «آواز» هم خبر داده است.