به گزارش هنرآنلاین، قسمت جدید سریال «پوست شیر» با حضور جمعی از مخاطبان و برخی از عوامل این سریال در یکی از سینماهای تهران به نمایش درآمد.

در این مراسم سمت جدید سریال «پوست شیر» هم‌زمان با انتشار در پلتفرم پخش کننده، در پردیس لوتوس‌مال با حضور تهیه‌کننده، کارگردان و دو تن از بازیگران سریال، در میان جمعی از مخاطبان در منطقهٔ ۱۶ شهر تهران به نمایش درآمد.

همچنین تهیه‌کنندهٔ این سریال از اکران عمومی دو قسمت پایانی در هفته‌های بعد خبر داد.

نوید محمودی ضمن خوش آمدگویی به مخاطبان این سریال و ضمن اشاره به اکران عمومی قسمت قبل و احتمال تکرار برنامهٔ اکران عمومی برای دو قسمت پایانی در هفته‌های بعد، از مردم دربارهٔ دیالوگ‌های محبوب دو کاراکتر «رضا» با بازی علیرضا کمالی و «مژگان»، ژیلا شاهی، سوال کرد.

همچنین علیرضا کمالی، بازیگر نقش «رضا پروانه»، که پیش از این در سریال‌هایی مانند «لحظهٔ گرگ‌ومیش»، «شوق پرواز»، «نرگس» و… بازی کرده بود، با ایفای این نقش در کنار هادی حجازی فر و شهاب حسینی به محبوبیت دست یافت. او نیز تماشای این قسمت از سریال را در کنار مخاطبان «تجربه‌ای لذت‌بخش» توصیف کرد و استقبال مردم از این اثر را «مایهٔ مسرّت و خوشحالی» برشمرد.

جمشید محمودی، کارگردان «پوست شیر» ضمن تشکر از مخاطبان برای دقت نظر به ابعاد مختلف این مجموعه و ارائهٔ نظرات دربارهٔ این سریال این‌طور توضیح داد: همان‌طور که پیداست، ساخت این مجموعه کار بسیار سخت و پرزحمتی بوده است و توجه کردن و دیده شدنِ جزئیات آن برای عوامل مجموعه اهمیت زیادی دارد.

«پوست شیر» اولین تجربهٔ سریال سازی برادران محمودی در پلتفرم‌ها و شبکهٔ نمایش خانگی است. این دو برادر پیش از این در ساخت فیلم‌های سینمایی «چند مترمکعب عشق»، «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، «رفتن»، «هفت‌ونیم»، «مردن در آب مطهر» و… در جایگاه تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

«پوست شیر» آخرین همکاری برادران محمودی در ژانر درام جنایی است که از شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود. کارگردانِ این سریال جمشید محمودی، نویسندهٔ آن رضا بهاروند و جمشید محمودی هستند. پخش این سریال از سال گذشته (۱۴۰۱) در شبکهٔ اینترنتی فیلم‌نت آغاز شده است. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.