گروه مد و لباس هنرآنلاین: شاید بتوان گفت اوج خلاقیت یک هنرمند طراح لباس در طراحی و اجرای لباس‌های عروس نمایان شود.

هفته‌های مد در سالی که روزهای پایانی آن را پشت سر می‌گذاریم در چندین مورد به‌ویژه با برگزاری هفته مد عروس نیویورک، جمعی از طراحان برتر را گرد هم آوردند و خلاقانه‌هایی را برای نو شدن سبک و سیاق این پوشش آفریدند.

سال جدید، تحت تأثیر ترندهای لباس عروس در ماه‌های نخست سال 2023 قرار خواهد گرفت که توصیه برندهای بزرگ برای مجموعه‌های بهار و تابستان پیش رو بوده است.

گل‌های سه‌بعدی همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بر روی پارچه‌های لباس عروس هم پا گذاشتند و از همین رو، چشم‌انداز تازه‌ای به روی این لباس زیبا گشوده شد.

کمربندهای ساده و بعضاً دارای قلاب‌دوزی هم که پیش‌ازاین در لباس‌های عروس دهه 1990 به چشم می‌خورد، در سال نو مشاهده خواهد شد.

پارچه‌های شفاف با تزئینات گل‌دار می‌توانند خالق رؤیایی‌ترین لباس عروس‌ها باشند و با یک ساختار دوست‌داشتنی و فرم یقه جذاب، نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کنند.

در هفته مد لباس عروس و مجموعه‌های بهار و تابستان 2023، آستین‌های پفی حجیم البته به اشکال مدرن و آستین‌های باریک تا مچ هم از محبوب‌ترین‌ها بوده‌اند.

دیده‌ شده که رنگ‌ها هم البته بیشتر در قالب آبی پاستلی و صورتی کم‌رنگ به دنیای لباس عروس پا گذاشته‌اند و به‌کارگیری شکوفه‌های رنگی برای تزئین لباس عروس هم یکی از طرح‌های متمایز برای امسال خواهد بود.

اغلب شنل‌های این فصل نیز با پارچه‌های نیمه شفاف اجراشده‌اند تا جزئیات لباس را در زیر به نمایش بگذارند.

شاید و البته شاید، برخی از عروس خانم‌ها، ریسک پوشیدن لباس‌های مینی مال را هم برای امسال به جان بخرند و به سراغ پوشیدن کت‌های آوانگارد با تورهای کوتاه و شنل‌های بلند بروند.

چند از نمونه از لباس‌های عروس در مجموعه‌های بهار و تابستان سال نو را در ادامه ببینید: