به گزارش هنرآنلاین، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح بسیار زیبایی در سازمان زیباسازی برای ساماندهی تئاتر شهر تهیه شده است گفت: در جلسه صبح امروز این طرح ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است. برنامه ما این بود که محوطه حفاظ نداشته باشد، حریم تئاتر شهر حفظ شود و حریم میراث فرهنگی دستخوش تغییرات نشود و طرح ساماندهی بر این اساس تهیه شده است.

وی افزود: اداره کل هنرهای نمایشی نیز در جریان این طرح است و  برای پیشبرد امور، جلسات با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نادعلی با بیان اینکه ساماندهی دست‌فروشان و بساط‌گستران نیز انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این محدوده دچار به هم ریختگی است و نیاز به ساماندهی دارد؛ اما با توجه به نیاز دست‌فروشان برای امرار معاش در ایام منتهی به نوروز، ساماندهی پس از ایام تعطیلات عید انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مراحل بعدی ساماندهی بوستان دانشجو انجام خواهد شد تا خانواده‌ها بتوانند از محوطه بازدید کنند؛ چون اعتقاد ما این است که پارک دانشجو تنها مختص دانشجویان و هنرمندان نیست و همه اقشار باید بتوانند در آن حضور پیدا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی و پلیس نیز باید همکاری لازم را داشته باشند، گفت: بوستان‌های ما در تهران باید زیست‌پذیر برای خانواده‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه من این را نمی پذیرم که بخشی از بوستان را برای استفاده افراد پاک کنیم و مابقی به همان شکل بماند، افزود: ما در تمام کارهایی که می ‌کنیم و خدماتی که ارائه می‌دهیم مدام با لکه آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم که باید کاهش یابد اما آنچه از دست ما خارج است ورودی آسیب‌هاست و تا کنترل نشود، رو به افزونی خواهد بود.

نادعلی تاکید کرد: سیاست ها برای قاچاق‌فروشان و خرده فروشان و معتادان متجاهر باید به روز شود که با الگوی ایرانی- اسلامی رو به پیشرفت مناسب باشد.