به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی جشنواره فیلم ۱۰۰، جدول زمان‌بندی نمایش و برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم ۱۰۰ که از امروز دهم اسفندماه در پردیس سینمایی ملت شروع به کار می‌کند، منتشر شد.

براساس این جدول، این جشنواره با اکران ویژه فیلم‌های بخش مسابقه کودکان و نوجوانان از ساعت ۱۴ امروز در سالن‌های ۹ و ۱۰ پردیس سینمایی ملت کلید می‌خورد و در ادامه با نمایش فیلم‌های بخش غیررقابتی ملی A و مسابقه ملی D، A، B و C در سالن ۹ و غیررقابتی بین‌الملل B، مسابقه بین‌الملل A، غیررقابتی ملی C، مسابقه بین‌الملل B و غیررقابتی ملی B در سالن ۱۰ ادامه پیدا می‌کند.

همچنین رویداد پرتاب ۱۰۰*۱۰۰ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ در سالن شماره ۱۲ و کارگاه ویژه «توصیف بصری در سینما با زبان بین‌المللی» با تدریس الکساندروس گاستاپولوس از ساعت ۲۰ تا ۲۱ در سالن ۱۲ برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه یازدهم اسفندماه نیز اکران فیلم‌های سیزدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و براساس برنامه در سالن ۹ به ترتیب فیلم‌های بخش غیررقابتی بین‌الملل A، مسابقه ملی C، مسابقه ملی B، مسابقه ملی D، مسابقه ملی A و مسابقه کودکان و نوجوانان به نمایش درمی‌آیند.

فیلم‌های غیررقابتی ملی B، غیررقابتی ملی C، مسابقه بین‌الملل B، مسابقه بین‌الملل A، غیررقابتی بین‌الملل B , غیررقابتی ملی A نیز از ساعت ۱۴ تا ۲۳ در سالن ۱۰ به نمایش درخواهند آمد.

همچنین در دومین روز برگزاری جشنواره، کارگاه «کارگردانی فیلم کوتاه» با تدریس کاظم دانشی، «صدا، دکوپاژ، طراحی داستان، ژانر و گونه» با تدریس الکساندروس گاستاپولوس و «روایت در فیلم کوتاه» با تدریس لیلی عاج در سالن ۱۲ برگزار خواهد شد.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.