به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح‌الله سهرابی مدیر کل نظارت بر عرضه و‌ نمایش سازمان سینمایی با اشاره به برخی حواشی چند سال اخیر «قاتل و وحشی» گفت: این فیلم که از سال ۹۸ به دلیل نوع پوشش بازیگر زن در وضعیت بلاتکلیف قرار داشت، نهایتا با تدبیر رئیس سازمان و همکاری تهیه‌کننده و‌ کارگردان فیلم در اعمال اصلاحات و مساعدت شورای پروانه نمایش، صرفا برای نمایش خارج از ایران مجوز گرفت.

سهرابی افزود: اگر چه مضمون فیلم دارای فضایی ملتهب و خشن بوده و مخاطب خاصی را جلب خواهد کرد، اما وحشت و‌ خشونت حاکم بر فیلم علت به نمایش درنیامدن این اثر نبوده و تنها تصاویر بازیگر زن با موی تراشیده این امکان را از اثر سلب کرده است‌.

وی با اشاره به سابقه حضور زن با موی تراشیده در برخی آثار سینمایی چون «سرب»، «زندان زنان»، «شیفتگی» و... خاطرنشان کرد: با اینکه در گذشته چنین اتفاقی رخ داده اما به دلیل حساسیت‌ها تاکنون از نمایش این فیلم جلوگیری شده بود. با این وجود، شورای پروانه نمایش سینمایی صرفا با اکران بین‌المللی «قاتل و وحشی» موافقت کرد و تهیه‌کننده می‌تواند آن را در خارج از ایران نمایش دهد.