به‌گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،  فیلم کوتاه «هناسه» به‌نویسندگی و کارگردانی میثم محمدخانی و تهیه‌کنندگی فاطمه‌السادات مختاری به  جشنواره بین‌المللی ” گربه سیاه” بولیوی امریکا لاتین و جشنواره بین المللی فیلم Kalakari Film Fest هندوستان راه یافت.

هدف رویداد بین‌المللی ” گربه سیاه” آشنایی با درک فیلم‌سازان از زندگی روزمره بشر است و به فیلم‌هایی اقبال نشان می‌دهد که به زندگی رومزه انسان از زاویه دیگری بنگرند. فستیوال «کالاکاری» هند که یک رویداد انحصاری برای هنرمندان و متفکران است، در 25 مارس (5 فروردین 1402) برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «هناسه» آمده است: روایت رابطه عاشقانه دختر نسبت به مادرش که بر اثر یک اتفاق بعد از جدایی دوباره به هم می‌رسند. «هناسه» سال 1399 ساخته شده و محمود نظرعلیان، هانا کامکار، اله پورجمشید، سحر لطفی، آرینا لطفی. میثم حشمتی. بهاره نقدی، دکتر عظمتی، داود سلیمانی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند: فیلمنامه‌نویس: میثم محمدخانی، فیلمبردار: آرش صادقی، تدوینگر: احسان واثقی، صدابردار: احمد صابری، صداگذار: علی ابوالصدق،  موسیقی: فرزاد هادی، تهیه‌کننده: فاطمه‌السادات مختاری