به گزارش هنرآنلاین، پیرو انتشار فراخوان مسابقه «طراحی معماری سردر ورودی غربی مجموعه‌ ورزشی انقلاب و عناصر مبلمان شهری» شهریور ماه ۱۴۰۱ و طی گزارش دبیرخانه مسابقه، نتایج و اسامی رتبه‌های برتر اعلام گردید.

هیات داوران «مسابقه ملی طراحی سردر ورودی غربی باشگاه انقلاب به همراه عناصر مبلمان شهری وابسته» روز پانزدهم دی ۱۴۰۱ جلسه‌ای به منظور بررسی و قضاوت آثار تشکیل داد.

هیات داوران در این جلسه ۴۱ آثار واصله – که از پیش به‌صورت رمز و کدگذاری مرتب شده بودند – را در طی چندین مرحله قضاوت نمود و به روش حذفی، مرحله به مرحله به آثار برتر لیست کوتاه ۱۷ اثر رسید. سپس از ۱۷ اثر به ۸ اثر و در نهایت در مورد انتخاب ۳ طرح برتر پایانی به اجماع دست یافت.

♦ رتبــــه های بـرتــــر:

رتبه اول: دفتر معماری آلا دیزاین (علی لواسانی + فاطمه عزیززاده ، مهدی فردبگذران، مهسا جعفری، سیما بختیاری)

 رتبه دوم: رتبه دوم : حامد امیرعطاری ، نگار شادروان

رتبه سوم: گروه معماری دیزو (علی مرزبان ، ملیکا سراج ، سعیده اثنی عشری ، مهدی پوربساط)

در بیانیه هیات داوران مسابقه آمده است: «هر سه طرح برتر بنا به ذات معماری و مسابقات آن، نیاز به اصلاحات جزئی در جهت تکمیل اندیشه مستتر در آن‌ها و پردازش به اثری واجد ارزش‌های ساخت دارند. امید است کارفرما و برندگان گرامی با طی این فرایند در همراهی با تیم‌های فنی و کارشناسی مجموعه‌ وزین باشگاه انقلاب، موضوع مسابقه را به منصه ظهور رسانند تا نفع عمومی و مردمی آن هرچه زودتر حاصل گردد. همچنین با توجه به اهمیت جزئیات سازه‌ای در پروژه‌های برت ، نفاست اجرا و انتخاب مجری متخصص قویاً توصیه و پیشنهاد می‌گردد.»