به گزارش هنرآنلاین، این نمایش گروهی با آثاری از هنرمندان طاهر پورحیدری، علیرضا چلیپا، جواد مدرسی، نجمه کزازی، حسین تمجید، رامتین زاد، پگاه رجامند، مرتضی یزدانی و پونه اوشیدری روز پنج‌شنبه در تاریخ ۲۹ دی ماه برپا می‌شود و تا یکشنبه ۹ دی ماه ادامه دارد. هدف از برگزاری این نمایشگاه توجه به مفهوم زیبایی‌شناسی ویرانی و تضاد معنا‌ها در دنیای کنونی است.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده: «انهدام خانه، ارتباط، وطن و هر آنچه که ما فکر می‌کنیم به قطعیت و ثبات رسیده و این مقوله متضاد ساختن و رویش است در نتیجه می‌توان مقوله‌ی تخریب را به زیبایی نگریست و به استقبال ویرانی رفت، آن هنگام که دیوار‌های کهنه ما را به آسمان آفتابی بعد از خود فرامی‌خوانند. چه بسا که مسیر انهدام تا پیش از رسیدن به تصویر فاضله نیز همان زیبایی در پس زشتی را در بر دارد. همان گونه که فردریش شیلر در ۱۷۹۲ در مقاله‌ای با عنوان «درباب هنر تراژیک» نوشت:

«چیز‌های ناراحت‌کننده و ترسناک حتی دهشتناک، به طرز مقاومت‌ناپذیری برای ما اغواگرهستند. گویی ما در مواجهه با ویرانی و وحشت از سوی دو نیروی هماورد همزمان جذب و دفع می‌شویم و این پدیده‌ای مشترک در میان همۀ آدمیان است».

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به همت خیابان گل نبی غرب میدان احمدی روشن خیابان ساسانی پور کوچه قندی پلاک۶ برگزار می‌شود.