به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، سومین دوره سلسله کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» به همت سازمان سینمایی سوره با هدف انتقال تجربه‌های کارآمد و موثر به علاقه‌مندان سینما آغاز به کار کرد.

سومین دوره کارگاه‌های «از امروز» به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با محوریت انتقال تجربه ساخت آثار سینمایی مرتبط با سازمان سینمایی سوره و با همراهی عوامل این پروژه‌ها در سالن سوره حوزه هنری انجام خواهد شد.

همچنین کارگاه‌های انتقال تجربه اساتید و پیشکسوتان فیلمسازی سینما با هدف مرور تجربیات موثر آن‌ها در ساخت آثار موفقشان و چالش‌هایی که برای طی این مسیر پر فراز و نشیب با آن مواجه بودند تا به هدف نهایی خود برسند، با حضور بهروز افخمی و منوچهر محمدی برگزار خواهد شد.

در همین راستا، آغاز کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» با حضور بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه با موضوع «مدرسه انقلاب، کوچک جنگلی» برگزار خواهد شد.

هم زمان با اعلام خبر آغاز این کارگاه‌ها، برنامه کامل نشست‌های این دوره رویداد «از امروز» که بهمن و اسفند ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، اعلام شد.

کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی «ضد»؛ با حضور امیرعباس ربیعی کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه کننده.

کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی «هناس»؛ با حضور حسین دارابی کارگردان، احسان ثقفی و مهدیه عین الهی نویسندگان.

کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»؛ با حضور ابراهیم امینی نویسنده و امیر زاغری طراح صحنه.

کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی «دسته دختران»؛ با حضور منیر قیدی کارگردان، پانته آ پناهی بازیگر، محمدرضا منصوری تهیه کننده، دکتر محمد رضا شجاعی طراح صحنه، سامان لطفیان فیلمبردار.

کارگاه‌های انتقال تجربه «از امروز» محفلی است برای انتقال تجربه آثار سینمایی و رسانه‌ای به علاقه‌مندان و هنرجویانی که برای ارتقا دانش، ارتباطات و گسترش تولید آثارشان در سینما پس از دوره تحصیل و به دور از مهارت‌های مرسوم تخصصی برنامه‌ریزی می‌کنند و قصد دارند شنونده تجربیات، موفقیت ها، شکست‌ها و… افراد موفق در حرفه کاریشان باشند.

لازم به ذکر است که در ایام جشنواره فیلم فجر، برگزاری کارگاه‌ها متوقف خواهد شد.