گروه معماری هنرآنلاین: دفتر معماری بین‌المللی KPF از طراحی پارک ساید سئول با یک محله جدید با کاربری ترکیبی رونمایی کرد.این پروژه برای تکمیل عناصر طبیعی اطراف و ادای احترام به پارک یونگسان طراحی شده است.

 توسعه ۴۸۲۶۰۰ متر مربعی پروژه از یک پوشش بیرونی لایه‌ای تشکیل شده که برنامه‌های مختلف و امکانات عمومی را با هدف افزایش تجربه ساکنان از فضا در بر می‌گیرد. شهرک سئول علاوه بر واحدهای مسکونی شامل فضاهای اداری، تجاری و امکانات پذیرایی همراه با فضاهای عمومی و سبز خواهد بود.

ساختار سازمانی توسعه از مدل سنتی کره پیروی می‌کند که با ساختمان‌های مسکونی در محل از طریق هسته مرکزی فضاهای عمومی و امکانات به هم متصل شده‌اند.

66

این محله همچنین مجموعه‌ای از فضاهای سبز را به صورت عمودی به هم متصل می‌کند تا پارک یونگسان را گسترش دهند. بخش اداری پارک ساید سئول شامل هفت ساختمان است که به هم متصل شده‌اند که هر یک از آن‌ها نمای تاشو الهام گرفته از آب‌های مواج رودخانه هان را نشان می‌دهد.

یک خیابان در طول محله درختکاری شده تا پیوند بین منطقه جدید و پارک یونگسان را بیشتر تقویت کند. در طراحی فضاها متریال، بافت، رنگ، شکل و مقیاس در نظر گرفته شده تا تجربه‌ای هماهنگ برای ساکنین و بازدیدکنندگان ایجاد کند. یکی از اهداف این طراحی ترکیب کاربری‌‌های مختلف برای تضمین یک محله پر جنب و جوش است.