به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه «نور هدی نور حسین است و بس» روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می‌کند و ۴۸ تابلو نقاشی و ۶ مجسمه برنزی برابر دیدگان هنردوستان قرار می‌گیرد. بخش دیگر این برنامه هنری رونمایی از «همپای نور» دربرگیرنده آثار قدیریان است.

کتاب «همپای نور» یک آرت‌بوک با موضوع نمایشگاه‌های «آسمان حسین» و «همپای نور» است که هنرمند کوشیده در آن سیر تکوین، تکامل و به تصویر کشیدن این مجموعه و این نوع نگاه را از کودکی بررسی کند. در این مجموعه آثار نگاهی نو به عاشورا مطرح شده که رسیدن به آن سیری تکوینی داشته است. «همپای نور» را حوزه هنری منتشر کرده است.

عبدالحمید قدیریان در ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد. او از هنرمندان نقاش و مجسمه‌ساز و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد در رشته نقاشی از دانشکده هنر و همچنین دارای مدرک درجه یک هنری در رشته طراحی صحنه و لباس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

او علاوه بر هنرهای تجسمی، دستی هم در سینما دارد و در کارنامه‌اش طراحی صحنه و لباس چند فیلم از جمله «مریم مقدس»، «ملک سلیمان» و «ارتفاع پست» به چشم می‌خورد. برگزاری چند نمایشگاه انفرادی از جمله نمایشگاه‌های «آسمان حسین»، «همپای نور»، «چهره هنر انقلاب» و‌... از دیگر فعالیت‌های هنری قدیریان بوده است.

نمایشگاه انفرادی «نور هدی نور حسین است و بس» از ۱۷ دی تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقه‌مندان و هنردوستان است.