به گزارش هنرآنلاین، بخش تئاتر خیابانی دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار با حضور ۸ اثر نمایشی برگزار شد و محمد لارتی، وحید لک و سعید محبی به عنوان هیأت داوران این بخش، آثار را مورد ارزیابی قرار دادند.

محمد لارتی متولد سال ۱۳۵۶ در کرمانشاه است. او سال‌ها در حوزه کارگردانی، تهیه‌کنندگی، آهنگسازی و بازیگری مشغول به فعالیت بوده و در کارنامه هنری خود آثاری چون «آفتابی یا ابری»، «سه‌شنبه‌های خاکستری»، «عروسک‌ها دیگر کوک نمی‌شوند»، «کجا گم شدی فرهاد»، «ناتمام»، «دوران خوش بازنشستگی»، «ندیدن»، «کمی آن‌سوتر»، «هفت روز از تیر شصت»، «آوانتاژ»، «آخرین باران بهاری»، «خاطرات فیات تابستان ۵۹ تهران» و «حسام گمشده در چهار آذر» را به اجرا درآورده است. لارتی همچنین در آثاری چون «آخرین معرکه»، «پنجره هشتم از سمت چپ»، «کتیبه‌ها» و «یک روز تابستانی» به ایفای نقش پرداخته است.

وحید لک متولد ۱۳۵۳ در تهران، فعال امور هنری و ارتباطات است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری است و فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان بازیگر و کارگردان از سال ۷۱ با نمایش «مسافران» آغاز کرده است.

سعید محبی مدرس داستان نویسی و ادبیات نمایشی است که در کارنامه کاری خود، داوری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر (بخش اراده ملی)، عضویت درهیات مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، عضویت در انجمن نمایش استان تهران (هیات مدیره)، تدریس در مجتمع آموزشی دارالفنون از سال ۸۴ تا کنون در رشته تئاتر (نمایشنامه نویسی و تحلیل متن) و نگارش نقد تئاتر در روزنامه‌ها، نشریات و مجلات مختلف را به ثبت رسانده است.

دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری «ایثار» به دبیری عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران که در فصل پاییز سال جاری برگزار می‌شود دارای بخش‌های سرود، نماهنگ، تئاتر خیابانی و صحنه‌ای، قصه‌گویی، موشن‌گرافی، کمیک‌موشن، انیمیشن، طراحی پوستر و عکس است.