به گزارش هنرآنلاین به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در احکام جداگانه ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار معرفی شده استانی در بخش نمایش های صحنه به دبیرخانه جشنواره را منصوب کرد.

بر این اساس سبا سلیمانی بازیگر و کارگردان، هوشنگ هیهاوند نویسنده بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون، محمد نبی خسروی مدرس دانشگاه و مدیر فرهنگی، امین اشرفی کارگردان تئاتر، تهیه کننده تلویزیون و مدیر فرهنگی و توحید معصومی نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر فرهنگی، ۶۴ اثر معرفی شده در بخش مسابقه صحنه به دبیرخانه را مورد ارزیابی قرار داده و مطابق فراخوان جشنواره، ۱۲ تا ۱۵ اثر را به بخش نهایی مسابقه صحنه ای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق معرفی می‌کنند.

نشست های فشرده گروه ارزیابی و انتخاب آثار بخش صحنه در روزهای گذشته به صورت مستمر برگزار و اسامی آثار منتخب برای حضور در بخش نهایی جشنواره سیزدهم بلافاصله پس از پایان ارزیابی اعلام می شود.

بر پایه اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره سودای عشق، ۶۹۱ گروه نمایشی از سراسر کشور برای حضور در مرحله استانی (که در ۳۱ استان از هجدهم مهرماه برگزار شد) اعلام آمادگی کردند که از این میان سهم نمایش‌های متقاضی برای حضور در بخش رقابتی صحنه ای ۳۹۱ اثر بود.

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق با دبیری سعید نجفیان هفته آخر آذر امسال برگزار می‌شود.