به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، در سلسله نشست های «فیلم و گفت وگو» فرهنگسرای رسانه به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی «پسران دریا» می‌پردازد.

فیلم سینمایی «پسران دریا» در دو اپیزود در جنوب و شمال کشور به بررسی زندگی دو نوجوان می‌پردازد که برای هویت یابی خویش و فرار از مشکلات موجود، تقلا می‌کنند و ناخواسته به دنیای بزرگترها ورود می‌کنند.

فیلمنامه این فیلم را افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز بهروز نشان بر عهده داشته است؛ «پسران دریا» به عنوان بهترین فیلم چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شناخته شده است.

این فیلم ششمین فیلم افشین هاشمی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که در بخش غیررقابتی هفدهمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوسان کره جنوبی به نمایش درآمده است.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «پسران دریا» با حضور افشین هاشمی کارگردان و بازیگر، مونا فرجاد بازیگر نقش اصلی داستان و تهیه‌کننده فیلم بهروز نشان و محسن سلیمانی فاخر به عنوان منتقد و مجتبی برزگر به عنوان کارشناس مجری روز دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه ساعت ۱۵ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.