به گزارش هنرآنلاین، محمدحسین اسماعیلی مدیر کل دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفت: با توجه به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات به وجود آمده در ارتباطات اینترنتی و اختلال و کندی در روند ثبت نام متقاضیان طرح آموزش هنر برای همه و بنا به درخواست برخی استان‌ها مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دوره جدید طرح و همچنین با توجه به اضافه شدن برخی مناطق حاشیه‌ای مراکز استان‌ها در سامانه ثبت نام و با هدف ایجاد فرصت برابر برای متقاضیان علاقه‌مند، مهلت ثبت نام در سامانه تا مورخ ۱۰ آبان تمدید شد.

اسماعیلی افزود: ثبت نام دومین مرحله‌ طرح «آموزش هنر برای همه» با هدف گسترش عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی، از ۱۶ مهرماه آغاز شده است و دوره جدید آموزش‌ها در رشته‌های انتخابی از اواخر آبان ماه در سراسر کشور آغاز و تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر رایگان بودن این طرح اضافه کرد: کلیه علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به نشانی https://amoozeshehonar. farhang.gov.ir بخش آموزش هنر برای همه یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند.