به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا فرجی مدیرکل توسعه فناوری، سینمایی، سمعی و بصری سازمان سینمایی در حاشیه حضور در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره اهمیت این جشنواره و سینمای کوتاه گفت: معتقدم این جشنواره باید برگزار می‌شد و دلیل برگزار نشدن آن را به هیچ عنوان درک نمی‌کنم، چراکه این جشنواره علاوه بر اینکه از نظر بعد ملی‌ اهمیت دارد، در حوزه بین‌المللی نیز رویدادی شناخته شده و جشنواره‌ای جوان‌پسند با حضور فیلمسازان جوان و مستعد است. به همین دلیل هرچه پر رونق‌تر برگزار شود، چشم‌انداز درخشان سینمای کوتاه را برای سینمای بلند نیز نمایان می‌کند.

این مدیر سینمایی بیان کرد: به دلیل اهمیتی که فیلم کوتاه در سینمای ایران دارد، باید به آن توجه ویژه شود و توجه به جشنواره فیلم کوتاه تهران بسیار قابل احترام است و باید قدر جشنواره‌های این چنینی را بیش از پیش بدانیم. البته که باید به حرف‌ افرادی که معترض هستند و ناراحتی‌هایی دارند، نیز توجه شود. اما برگزار نشدن جشنواره قطعا عملکرد و تصمیم درستی نبود و با توجه به مشاهداتم از جشنواره و اخباری که خواندم، استقبال از دوره سی‌ونهم جشنواره نیز به خوبی صورت گرفت و به برگزار کنندگان این رویداد تبریک می‌گویم.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار امروز دوشنبه ۲ آبان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.