گروه تجسمی هنرآنلاین: مجموعه‌ای از مجسمه‌های «مغز» را هنرمندانی از جمله تریسی‌امین، گاوین ترک و کنراد شاوکراس برای کمک به مؤسسه خیریه پارکینسون در انگلستان به حراج گذاشته‌اند. حراج خیریه «من، مغز من و من» قرار است ۹ نوامبر در کریستیز لندن انجام شود. هر یک از آثار تخمینی بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ پوند ارزش دارند.

همه ۱۲ هنرمند روی یک مدل خاص کار کرده‌اند که هنرمند جلوه‌های ویژه فیلم Schoony طراحی کرده است. اثر ‌امین «تو هر بار مغزم را بیرون می‌کشی» نام دارد. اثر شاوکراس با عنوان «سه‌ضلعی» فیزیک و متافیزیک را بررسی می‌کند و مغز و دیگر ساختار‌های انتزاعی را به تصویر می‌کشد. مجسمه‌ساز بریتانیایی، ابیگیل فالیس، در اثر Brainana مغز خود را به یک موز تغییر داده است.

از دیگر هنرمندان شرکت‌کننده می‌توان به الکس اکو اشاره کرد که سال ۲۰۲۰ بیماری پارکینسون او تشخیص داده شد. او در بیانیه‌ای می‌گوید: «امیدوارم مجسمه مغز من با عنوان «لرزش» بازنمایی بصری از زندگی با پارکینسون ایجاد کند.»

او درباره تجربه خود از این بیماری گفت: «مشکل بود اما پارکینسون من را مجبور کرد تا خود را با آن تطبیق دهم و تکامل پیدا کنم. من یک بیماری دارم اما محکوم به مرگ نیستم. حالا هنر دیجیتال ایجاد می‌کنم و مجبور شدم نقاشی را ر‌ها کنم، اما این موضوع مانع خلاقیتم نشد. انطباق با قلمرو هنر دیجیتال یک نجات دهنده بوده است. »

آثار این مجموعه ۲۸ تا ۳۰ اکتبر در لندن به نمایش درمی‌آید و همزمان هم هنرمندان کارگاه‌هایی برگزار می‌کنند که در آن عموم افراد می‌توانند آثار مغزی خود را طراحی کنند.