به گزارش هنرآنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، متن حکم محمد خزاعی برای دستیار و مدیرکل حوزه ریاست به این شرح است: 

جناب آقای دکتر علیرضا اسماعیلی

با سلام 

نظر به تعهد سوابق ارزنده، توانمندی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دستیار و مدیرکل حوزه ریاست منصوب می شوید.

برنامه ریزی و راهبردی، تشخیص و تعیین اولویت های کاری و آماده سازی زمینه های تصمیم سازی و تصمیم گیری ریاست سازمان از طریق پیگیری و هماهنگی با واحدهای سازمان و همچنین، همکاری و تعامل سازنده با معاونت ها ادارات کل و موسسات تابعه سازمان مهمترین وظایف جنابعالی در راستای تحقیق برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می شود.

امید است با عنایت و لطف منان در سایه همدلی هم افزایی و همراهی مدیران و کارکنان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

علیرضا اسماعیلی، متولد ۱۳۴۷ دارای مدرک دکترای رشته سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و مدرس دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی و علمی و کاربردی است.

وی علاوه بر تالیف کتاب فلات ایران سرچشمه تمدن و الهام و مقالات علمی متعدد، دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و اسپانیا، مدیرکل فرهنگی اروپا و آمریکا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عضو شورای سیاستگذاری اولین دوسالانه جشنواره ملی چاپ و نشر، عضو شورای سیاستگذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب ج.ا. ایران و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... بوده است.