به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، «سفر برفی» به نویسندگی فرهاد اسماعیلی و کارگردانی کبری مالمیر و فرهاد اسماعیلی قصه یک روز برفی را در یک محله آشنای شهرمان در سه اپیزود به نمایش درمی‌آرود. هر یک از ما خاطراتی از روزهای برفی داریم. از چرخش موزون و آرام قطره‌های برف که از آسمان بر زمین می‌نشینند تا سفیدپوش شدن سقف و حیاط خانه‌ها، خیابان‌ها و محله‌های شهری که در آن زندگی می‌کنیم. از حرکت پاروهای رنگارنگ که کپه‌های برف را به این سو و آن سو می‌برند. سپس قد کشیدن آدم برفی‌ها در گوشه‌ای از حیاط خانه‌ها، کوچه‌ها و میدان گاه‌ها... آن‌سوتر پرواز گلوله‌های کوچک و بزرگ برف میان کودکان و خانوادهایشان...

برف‌بازی، خندیدن، سر خوردن، خیس شدن و کلی خاطره که سرما خورده‌اند. اما اتفاقات شیرین روزهای برفی فقط برای آدم ها نیستند بلکه قطره‌های برف‌ نیز از سفر طولانی‌شان از دل ابرها تا روی زمین حرف‌هایی دارند. پاروهای پرجنب و جوش پس از بارش اولین برف سنگین، کار و تلاش خودشان را جشن می‌گیرند. لحاف‌کرسی‌های رنگارنگ و گرم و گلوله‌های زغال نیز زندگی و دوستی‌های قشنگی دارند که خاطره هر سفر برفی را می‌سازند.

بازیگران نمایش «سفر برفی» کبری مالمیر، سیدعلی (پویا) یزدانجو و زهرا براز هستند و دیگر عوامل عبارتند از طراح صحنه: غزل اسماعیلی، موسیقی: سمیع اسماعیلی، طراحی و ساخت عروسک: فرهاد اسماعیلی، دستیار کارگردان: زهرا براز و مدیر صحنه: هاجر (بنفشه) رسایی.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند. همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدت نمایش ضروری است.