به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در حکم کاظم نظری خطاب به مهدی امینی آمده است:

«با عنایت به اهمیت امر ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی، به‌منظور ارتقای سطح کیفی آثار هنری در چارچوب ضوابط و قوانین و تسهیل و تسریع فرایندهای مرتبط با صدور مجوز آثار نمایشی در کشور و همچنین نظر به تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در طول مدت همکاری با حضور مستمر و تشکیل جلسات تخصصی و بهره‌گیری از توان کارشناسی همکاران محترم شورا و نیروهای خلاق و متعهد در این مسیر کوشا و پیروز باشید.» 

همچنین در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید شورای ارزشیابی و نظارت که روز سه‌شنبه 17 مردادماه در سالن کنفرانس دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد با حضور  مدیرکل هنرهای نمایشی، معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و جمعی از اعضای شورای ارزشیابی و نظارت ومدیران اداره کل هنرهای نمایشی  برگزار شد، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی در آیین معارفه رئیس جدید شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی از زحمات دلسوزانه آقای وحید فخر موسوی، رئیس پیشین این شورا تقدیر کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در ادامه افزود: ما شبانه‌روز حجم کارهای شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش را می‌بینیم و به‌شخصه شاهد تلاش های همه عزیزان در شورا بوده ام.

وی ابراز امیدواری کرد تا مهدی امینی و همکارانشان، اتفاقات خوبی را در شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش رقم بزنند.

نظری در پایان سخنان خود گفت: در آخر سپاسگزار همه عزیزان خصوصاً وحید فخر موسوی در شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش هستم و آرزوی موفقیت می‌کنم برای همه عزیزان.

در ادامه رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی از زحمات سیدوحید فخر موسوی در شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش تشکر و قدردانی کرد و ضمن خیرمقدم به مهدی امینی آرزوی سلامتی، توفیق و بهروزی برای او کرد.

همچنین هوشنگ هیهاوند عضو شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش ضمن تشکر از حضور 42 ماهه سید وحید فخر موسوی از سختی‌ها و شیرینی‌های این کار گفت و برای مهدی امینی آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

سید وحید فخر موسوی سخنران بعدی این آیین گفت: من باید از سه مدیر تشکر کنم که در این 42 ماه به من اعتماد کردند، شهرام کرمی که بنده رو در این جایگاه بنده را منتصب کرد دوم آقای قادر آشنا که با آرامش و متانت و پشتیبانی همراه بنده بود و سوم دوست عزیزم آقای کاظم نظری که این بار را از روی دوش من برداشت و من را آسوده‌خاطر کرد و مسبب خیر شدند برای من.

بخش پایانی این مراسم به سخنان مهدی امینی رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی اختصاص داشت.

مهدی امینی گفت: تشکر می‌کنم از آقای نظری که به من اعتماد کردند و محبت کردند و همچنین از آقای فخر موسوی و محبتی که به بنده داشتند و این موضوعی است که همواره در ذهن من باقی خواهد ماند. همچنین خداوند متعال را شاکرم که این افتخار نصیب بنده شد که در جمع سروران فرهیخته و ارجمند و البته صاحب دانش هستم تا دورانی را سپری بکنم و این برای من بسیار مهم است و امیدوارم مجموع زحماتی که اداره کل هنرهای نمایشی در این زمینه انجام داده است، دیده شود.