به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر، هفته جاری طی جلسه‌ای که با حضور ایرج راد رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سراسری بازیگران تئاتر، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، هوشمند هنرکار عضو هیات مدیره انجمن صنفی بازیگران، عباس مزینانی معاون بهداشت دانشگاه و ترابی و خرازی‌ها مشاور دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد که تفاهم‌نامه همکاری به امضا دو طرف رسید.

بر مبنای این تفاهم‌نامه، همکاری تخصصی در حوزه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی، همچنین همکاری مشترک در راه اندازی کارگاه‌ها و نشست‌های علمی‌ـ‌آموزشی، اجرای طرح‌های مطالعاتی، علمی و پژوهشی مشترک و همکاری در اجرای برنامه‌های موثر در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، درمانی و اجتماعی پیش بینی شده است.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و استفاده از خدمات درمانی مراکز تحت پوشش دانشگاه برای اعضای خانه تئاتر و انجمن بازیگران، هماهنگی برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی و… نیز از جمله موضوعات این همکاری هستند.

کمیته‌ای سه نفره به عنوان «کمیته مشترک هماهنگی» متشکل از هوشمند هنرکار عضو هیات مدیره و مسئول کمیته رفاهی انجمن، علی گنج علیخان حاکمی و عباس مزینانی روند اجرایی شدن این تفاهم‌نامه و هماهنگی مراحل بعدی را بر عهده دارند.