به گزارش هنرآنلاین، محمدزاده تیتکانلو درباره این نمایشگاه که آثار آن همگی با تکنیک رنگ روغن روی بوم در پنج سال اخیر خلق شده‌اند می‌گوید: «واقعیت وجود، دستخوش مرگ و حقیقت «فناپذیری» بنیادی‌ترین اصل موجودات جهان و مبتنی بر همین اصل، موضوع آثار این نمایشگاه فناپذیری است. فسیل نقاب از صورت جاندار بر می‌کشد و اینچنین پایانی را برجاندار تأکید می‌کند که ماهیت حقیقت، نا-پنهانیست. نقاشی‌ها سعی در شفاف‌سازی تردید‌ها در یقین فنا ناپذیری دارد. نقاشی‌ها به سبک اکسپرسیون آبستره طراحی شده و جهت تأکید جلوه فیزیکی المان‌های نقوش، از لایه‌های زخیم رنگ استفاده شده تا برآمدگی‌های لازم شکل گیرد و همچنین برای رسیدن به مفهوم تراژیکِ موضوع مجموعه، تقریباً رنگ‌های سرد و گاه تیره به کار رفته است.»

محمّد محمّدزاده تیتکانلو، متولد ۱۳۴۳ تجربیات متعددی در زمینه نقاشی، عکاسی، فیلمسازی و نویسندگی دارد. احیای شیوه عکاسی باستانی «داگرئوتیپ» تألیف و نشر شش کتاب و برپایی چندین نمایشگاه و کارگاه تخصصی در پیشینه کاری او دیده می‌شود.

فناپذیر تا بیستم اسفند در گالری ماهر در خانه کتاب پیدایش واقع در خیابان پاسداران، گلستان دوم، پلاک ۱۰۹ به تماشا خواهد بود.