به گزارش هنرآنلاین، مریم معینی، مژده دایی، دریا یاسری و ریحانه گنجی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش که تولید عمارت نوفل لوشاتو است از ۱۹ دی‌ماه ساعت 20:30 به روی صحنه می‌رود. نمایشنامه «می‌خواستم اسب باشم» برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۴ توسط انتشارات نیلا به چاپ رسیده است.

«می‌خواستم اسب باشم» روایت چهار زن یهودی‌ است که از ترس کشته شدن توسط سربازان نازی، سال‌ها در زیرزمین خانه‌ای پنهان شدند. آن‌ها در جست‌وجوی ایمان از دست رفته خویشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر اجرا: مهدی آشنا، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سحر نراقی، عکاسان: مهدی آشنا، مریم قهرمانی‌زاده و فرناز فروغی، طراح پوستر و بروشور: امیرحسین طاهری، مدیر صحنه: صبا هلالات، منشی صحنه: آیلی ابراهیمی، مدیر تدارکات: علی‌اصغر حسینی، طراح صحنه و نور: عباس غفاری، دستیارصحنه: ناتاشا خمسوی، ساخت تیزر، کلیپ و تصویربردار: امیرحسین بیگلر و مدیر روابط‌عمومی: بهناز شیربانی.

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت «تیوال» مراجعه کنند. «سگدو» آخرین نمایش غفاری‌ در مقام کارگردان است که برنده چهار جایزه از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد. دیدن این تئاتر به افراد پایین‌تر از ۱۳ سال توصیه نمی‌شود.