به گزارش هنرآنلاین، نتایج جشنواره معتبر  new creators که اولین دوره خود را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد، ۵ اکتبر ۲۰۲۱ اعلام می‌شود و فیلم «دم غروب زعفرانیه» به عنوان نماینده ایران با نام «کاشی فیروزه» در این جشنواره شرکت می‌کند. جشنواره new creators متعلق به شهر پاریس در پی استعدادیابی فیلمسازان خلاق دنیاست و در بخش‌های کوتاه و بلند (داستانی، مستند و انیمیشن) جوایز خود را اهدا می‌کند.

«دم غروب، زعفرانیه» یک ملودرام اجتماعی درباره اعتیاد در شمال شهر تهران است که تمام صحنه‌های آن به صورت سکانس-پلان در شب گرفته شده و گروه بازیگران اصلی آن را نازنین کریمی، مهدی زمین‌پرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی‌زاده، نوید مهدی‌زاده، ایمان اخلاقی با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و معرفی نجلا‌ نظریان و آیدا رزاق‌زاده تشکیل می‌دهند. این اولین تجربه سینمایی کاپوسیان در مقام تهیه‌کننده است که پیش از این تجربه بازی در چند فیلم‌ و کارگردانی و نویسندگی چند فیلم کوتاه را در کارنامه داشته است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از مدیر تولید: احمد مرادی، مدیر فیلمبرداری: علی محرابی، تدوینگر: سجاد عسگرپور، نیما شاعری، مدیر صدابرداری و صداگذاری: آرش برومند، مدیر چهره‌پردازی: مهرداد قلی‌پور، طراح صحنه و لباس: سولماز امیرصادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش درستکار، مدیر تبلیغات و رسانه‌: فرنوش آبا، پخش بین‌الملل: فرست‌اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: عباس بغداد دره‌ئی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا سبکدست، جانشین تهیه‌کننده: اتابک فروزی، مجری طرح: هلدینگ هشت‌ستاره.