به گزارش هنرآنلاین، در "بی‌مصرف‌ها2" بازیگرانی مطرحی همچون؛ "بروس ویلیس"، "جت لی"، "دولف لاندگرن"، "چاک نوریس"، "ژان کلود ون دم"، "بروس ویلیس"، "آرنولد شوارتزنگر" و "سیلوستر استالونه" ایفای نقش کردند. فیلمنامه "بی‌مصرف‌ها2" را نیز "سیلوستر استالونه" و "ریچارد ونک" به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌اند.

فیلم "بی‌مصرف‌ها1" با کارگردانی "سیلوستر استالونه" که در سال2010 میلادی روی رفت، موفق شد به فروشی نزدیک به275میلیون دلار دست یابد.

"میراث بورن" به کارگردانی "تونی گیلوری" هم که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن "بورن" است با فروشی برابر با 2/9میلیون دلار در مقام دوم لیست پرفروش‌های سینماهای آمریکا و کانادا قرار گرفت. "جرمی رنر"، "راشل ویتز" و "ادوارد نورتون" از جمله بازیگران مطرح "میراث بورن" هستند.

بنابر این گزارش، انیمیشن سینمایی "پارانورمن" به کارگردانی "کریس باتلر" و "سم فل" نیز در دومین هفته اکران خود با فروشی برابر با 5/8 میلیون دلار مقام سوم جدول پرفروش‌‌ترین فیلم‌های این هفته سینماهای آمریکا و کانادا را به خود اختصاص داد.

فیلم کمدی "کمپین" ساخته "جی روچ" هم با 4/7میلیون دلار فروش، در رتبه چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه این هفته سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. "ویل فارل"، "زک گالیفیاناکیس" و "جیسون سادیکس" از بازیگران شناخته شده این فیلم کمدی هستند.