به گزارش هنرآنلاین، در این مجموعه علی فروتن، محمد مسلمی، حمید گلی (عموهای فیتیله‌ای) به همراه الهام پاوه نژاد ایفای نقش کرده اند. این مجموعه داستانی ویژه کودک و نوجوان است که با تیراژ چهارصد هزار نسخه و مدت زمان 95 دقیقه به شبکه نمایش خانگی کشور آمده است.

همچنین این اثر شامل نمایشی عروسکی است که "آوازه خوان‌های کوچک" نام دارد و با صداپیشگی هنگامه و بهمن مفید و کارگردانی مریم سعادت به همراه مجموعه مذکور روانه بازار شده است.

بر پایه این گزارش گروه تولید و تهیه این مجموعه با محوریت طرح ملی حکمت یعنی آموزش اصول مهم زندگی به کودکان و نوجوان، مجموعه "آسه آسه، قصه قصه" را برای حضور در شبکه نمایش خانگی تهیه کرده است. هر قسمت از این مجموعه در فضایی شاد و جذاب در دو بخش اصلی نمایشی و عروسکی به آموزش یکی از اصول مهم طرح ملی حکمت می‌پردازد.

از مهمترین محورهای پرداخته شده در این مجموعه می‌توان به مدیریت خشم و چشم پوشی، خیرخواهی، تفکر نقاد، حسن ظن، خودشناسی، شجاعت، حیا، رضایت‌مندی، مهرورزی و مدیریت رفتاری حل مسئله اشاره کرد.

بنا به اعلام شرکت ریزموج همچنین یک کارت قرعه کشی ویژه این سریال در داخل محصول قرار دارد که خریداران با اعلام شماره درج شده بر روی کارت مذکور به شماره پیامک 3000250250 در قرعه کشی دوره اول جشن بزرگ فیتیله‌ها شامل یک دستگاه خودروی MVM و بیش از سه هزار جایزه ارزشمند دیگر شرکت کنند.

"آسه آسه قصه قصه" در قالب یک عدد لوح فشرده DVD با قیمت 2500 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.