به گزارش هنرآنلاین، بیژن زندیه، معاون فرماندار سنندج در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هشتمین جشنواره استانی فیلم و عکس ژیار در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان دارای هنرمندان خلاق و توانایی در زمینه های مختلف است که اگر مورد حمایت قرار بگیرند می توانند پتانسیل های استان را به سایر نقاط کشور معرفی کنند.

وی با تاکید بر توجه ویژه دستگاه های مربوطه به حوزه هنر و فرهنگ بویژه فیلم سازان استان گفت: مسئولان باید بستر و فضای لازم را برای هنرمندان و جوانان خلاق فراهم کنند تا بتوانند بدون دغدغه به خلق آثار هنری در بخش های مختلف بپردازند.

زندیه با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره استانی فیلم و عکس ژیار در سنندج افزود: هر ارگانی باید متناسب با امکانات خود همکاری های لازم را برای هر چه بهتر برگزار کردن این جشنواره انجام دهد.

معاون فرماندار سنندج در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در جلسات فرمانداری گفت: متاسفانه علی رغم دعوت کتبی از مدیران برای حضور مستمر در جلسات، بسیاری از آنان بسیار کم توجه بوده و به هیچ عنوان شخصا در جلسات حضور نمی یابند.

زندیه با تاکید بر اینکه مدیرانی که بدلیل مشغله کاری نمی توانند خود در جلسات حضور داشته باشند بایستی نماینده تام الاختیار خود را بفرستند، افزود: هر فردی که وارد جلسات فرمانداری می شود باید دارای اختیار کامل از سوی مسئول ارگان مربوطه باشد در غیر اینصورت حق ورود به جلسات را ندارد.

انتهای پیام/62