سرویس سینمایی هنرآنلاین: لادن ژاوه‌وند نابازیگری است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور در فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده " به کارگردانی هومن سیدی خوش درخشید و حتی به اعتقاد بسیاری مستحق دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش زن مکمل بود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود گفت: در این مدت چند پیشنهاد بازی برای حضور در آثار تلویزیونی داشتم که نپذیرفتم و بیشتر منتظر اکران فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده " هستم تا بعد ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

مغزهای کوچک زنگ زده

ژاوه‌وند ادامه داد: پیشنهاد حضور در یک فیلم سینمایی به کارگردانی محمد کارت را هم داشتم که متاسفانه با فیلمنامه وی موافقت نشد و منتظر هستم تا ببینم تکلیف این فیلمنامه چه می‌شود. به دلیل این که کار خوبی بود و فیلمنامه را دوست داشتم امیدوارم که بتواند این فیلمنامه را به ثمر برساند.

 وی همچنین درباره نقش‌هایی که به او پیشنهاد می‌شود نیز اظهار کرد: هر نقشی که به من پیشنهاد شود می‌پذیرم، اما این روزها بیشتر نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شوند نقش خلافکار و کارتن‌خواب است که خیلی نقش متفاوتی برای من نبوده است.

این بازیگر که خود سال‌ها با  کارتن خوابی دست به گریبان بوده است، درباره تاثیر حضورش در سینما بر زندگی شخصی‌اش گفت: این فیلم خیلی تاثیرگذار بود و پس از به نمایش درآمدن آن ازطرف قوه قضائیه لوح تقدیر و هدایایی دریافت کردم که اتفاقات خوبی را برایم رقم زد.