به گزارش هنرآنلاین، مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: تئاتر نیشابور تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته است آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه کند که در عرصه اجتماعی درخشش داشته است، تا گواه این مدعا باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش " از پنجره های باز برایم آواز بخوان " نیز که توسط گروه تئاتر "افرا" تولید شده همزمان با بزرگداشت هفته دولت در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

غلامرضا سلامتی   گفت : نمایش " از پنجره های باز برایم آواز بخوان " توسط علیرضا منفردی هنرمند جوان تئاتر نیشابور با موضوع اجتماعی  نوشته و کارگردانی شده است و در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری همچون شیما عارف ثانی، مهدی عمارلو ، مارشال حصیرباف ،مصطفی سیدانی وسیماخانلقی  به ایفای نقش پرداخته اند وفرزانه فرهمند، سعید لطف آبادی،ابراهیم بلوکی ،حمید رضا بیان ، سروش حیدری به عنوان عوامل اجرایی همکاری دارند.

سلامتی به داستان این نمایش اشاره کرد و یادآورشد : این نمایش به داستان مادر و دختری می پردازد که در محله ای قدیمی گرفتار نگاه ها و قضاوت های نادرست هستند که منجر به داستانهایی در نمایش می شود.

وی خاطر نشان کرد:گروه تئاتر "افرا"  تاکنون نمایش های مختلفی را به صحنه برده است که از آن جمله نمایش های "شب هزار و یکم" ،"طربخانه"، "دیوقصه ها"،"مونس"، "قهوه قجری"، "عمو هاشم واشباح" را می توان نام برد.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : نمایش "از پنجره های باز برایم آواز بخوان"  از ١ الی ٩ شهریور ٩٦ از ساعت ٨ شب در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم  هنرمندان  و مردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری  به روی صحنه خواهد بود.