به گزارش هنرآنلاین؛ این برنامه با حضور کارشناسان و فعالان بازار و صنعت پوشاک و با هدف آشنایی بیشتر مخاطب با چرخه فرهنگی - صنعتی بازار پوشاک ایران و معرفی طرحهای برتر و تقویت رابطه ایده تا بازار تهیه شده است. این برنامه شامل گزارشهای مستند از واقعیتهای بازار پوشاک ایران است و خانواده را با استانداردهای موجود و نحوه استفاده صحیح از البسه و کیف و کفش به عنوان مجموعهای از اقلام اصلی سبد خرید خانوار آشنا میکند. برنامه جامه به تهیه کنندگی محبوبه منصوری پور، کارگردانی محمد علی رهبر و سید خلیل میراشرفی در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقهای تولید شده و هر شب ساعت۲۲ از شبکه بازار پخش میشود. انتهای پیام/۶۱
کد خبر:
10416
وضعیت پوشاک ایران در برنامه تلویزیونی «جامه» بررسی میشود
برنامه «جامه» شبکه تلویزیونی بازار، وضعیت صنعت پوشاک ایران را به عنوان مهمترین اقلام مصرفی خانواده مورد بررسی قرار میدهد.