گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: ژیلا صادقی مجری تلویزیون در خصوص حاشیه‌های اخیر و برخوردهایی که در فضای مجازی با چهره‌های شناخته شده می‌ شود، به خبرنگار هنرآنلاین گفت: واکنش‌های فضای مجازی، اسمش رویش است؛ فضای مجازی است و انگار برخی مجازند هر چی دلشان می‌خواهد بنویسند.

صادقی درباره شایعه‌ مهاجرتش از ایران اظهار کرد: دو سه روز پیش به یکی از پیج‌های زرد پیام دادم و با خانم جوانی که ادمین این پیج بود، در تماس بودم. گفتم من الان دارم با خط ایران با شما تماس می‌گیرم و در ایرانم، شما بر چه اساسی تیتر زدی که من کشور را برای همیشه ترک کردم.

وی ادامه داد: می‌گوید من اصلا شما را نمی‌شناختم. چون دیدم بازدید بالایی می‌گیرد و خیلی هم وایرال شده، این خبر را در صفحه‌ام کار کردم. می‌گویم خیلی خب، پس پاکش کن چون این خبر کذب است. جواب می‌دهد حیف است چون بازدید بالایی گرفته. در برابر چنین جوابی من چه می‌توانم بگویم؟

مجری نام آشنای تلویزیون بیان کرد: من گله‌ام از مسئولین این است؛ چرا به اینها مجوز می‌دهند، که صفحه هایشان را داشته باشند. ولی آنها به راحتی هر خبر کذبی را می‌زنند و روی آن مانور می‌دهند.

وی با بیان اینکه ممکن است کسی در برابر این هجمه‌ها قوی نباشد ادامه داد: به این فکر نمی‌کنند که ممکن است من آدم قوی‌ای نباشم و اتفاقی برایم بیفتد، تحمل نکنم. چرا باید این همه بی‌عدالتی و قضاوت‌های نادرست وجود داشته باشد؟ نمی‌دانم قصه چیست. از اتفاقی که برای خانم درخشنده افتاده هم بی‌اطلاع هستم. فقط می‌دانم به فضای مجازی اعتباری نیست.

صادقی تصریح کرد: من خودم در شبکه‌های اجتماعی صفحه دارم. کافی است دو بار روی صفحه‌ من بزنید تا کل اطلاعات دستتان بیاید. مشخص است که من کجا هستم و دارم چیکار می‌کنم و حتی پوشش من چه نوع پوششی است. اصلا نیاز به این نیست که شما به خبرهای زردی اکتفا کنید که چون بازدید می‌گیرد و دیده می‌شود من هم در صفحه‌ام بگذارم و بازدید بگیرم و چندرغاز دربیاورم!