سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرش اسکندرلو نوازنده پیانو و کیبورد گروه مدار درباره اجرای پیش روی این گروه گفت: از شهریور امسال برنامه‌ریزی برای برنامه‌های زنده و کنسرت‌ها آغاز شد و جلسات متعددی با سرمایه گذران مختلف برگزار کردیم که توافق حاصل نشد. برای حفظ کردن کیفیت، کارها توسط گروه انجام می‌شود. تمرینات گروه از 20 دی‌ماه آغاز شد که در 8 جلسه 16 قطعه آماده شد و در حال حاضر در مرحله ساند چک هستیم و این کار نو در مرحله تمرین انجام می‌شود و قبل از حضور در محل اجرای زنده صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این کنسرت قطعات "زمستانم تو را دارد"، "آهنگ مشترک"، "ارغوان"، "خدا کند"، "بی‌تاب" و "دیوانه شدم"، "علیه سرکار" و ... را اجرا خواهیم کرد. فضای کاری ما تلفیقی و به بخش پاپ نزدیکی بیشتری دارد، اما بیشتر موسیقی تجربی است. بیشتر ترانه‌ها و موسیقی‌های آثار نیز توسط من و پرهام علیزاده انجام می‌شود. البته در مبحث تنظیم آثار تمام گروه نقش دارند، اما در بخش ترانه از آثار افراد دیگر نیز استفاده کرده‌ایم.

او ادامه داد: ما به‌طور کل نمی‌توانیم درباره ژانری که در آن مشغول فعالیت هستیم، صحبت کنیم چرا که موسیقی تجربی به دلیل فضای موجود قابل بخش‌بندی نیست؛ همان‌طور که از نامش پیداست تجربی است، اما می‌توان فضاهای آن را به پاپ نزدیک دانست، در کل می‌توان گفت که با یک کنسرت کاملاً متفاوت روبه‌رو خواهید بود.

اسکندرلو همچنین درباره نحوه تشکیل گروه گفت: گروه مدار از آذر سال 95 کار خود را آغاز کرد. در ابتدا اعضای گروه 4 نفر بودند که در ادامه یک نفر از گروه جدا شد. پرهام علیزاده، مجید پروریان و آرش اسکندرپور اعضای گروه مدار را تشکیل می‌دادند. نخستین تراک رسمی گروه مدار 24 بهمن سال گذشته به نام "زمستانم تو را دارد" منتشر شد. کار تولید قطعه دوم را آغاز کردیم که به علت قراردادی که مجید پروریان داشت از گروه جدا شد و کار را دونفره ادامه دادیم. تا این لحظه نیز همکاری خوبی باهم داشته و راضی هستیم.

پرهام علیزاده خواننده، آرش اسکندرلو نوازنده پیانو و سینت سایزر، میلاد زنده‌نام نوازنده گیتار الکتریک، مهدی محمدیان نوازنده گیتار باس، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولنسل، مصطفی فریدانی نوازنده ساکسیفون و پویا قلی نژاد نوازنده درامز گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دهند.

کنسرت گروه مدار روز سه‌شنبه 15 اسفندماه ساعت 21:30 به تهیه‌کنندگی مهدی خان محمدی در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.