به گزارش هنرآنلاین :فرهنگسرای نیاوران سه شنبه ۳۰دی ماه میزبان کنسرت گروه موسیقی "برف" به سرپرستی محمد رضا امیر قاسمی آهنگساز و نوازنده پیانو خواهد بود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، قاسمی و گروهش قرار است در کنسرت پیش روی خود آثاری از اساتید بنام موسیقی ایرانی همچون ابوالحسن صبا، همایون خرم، مجید وفادار، محمد سریر و انوشیروان روحانی را اجرا کند.

قاسمی به همراه گروه برف همچنین بنا دارد تعدادی از اثاری آیرانی خود را برای علاقمندان بنوازد.

محمدرضا امیر قاسمی متولی ۱۳۵۸ در تهران موسیقی را از کودکی با ساز پیانو نزد سپیده انکشانی آغاز کرد و سپس از محضر انوشیروان روحانی بهره جست. وی مبانی اهنگسازی را نزد فرهاد فخرالدینی گذراند و طی شش سال آموزش هارمونی و کنترپوان، فرم و همچنین تلفیق شعر و موسیقی را آموخت. قاسمی بعد از تکمیل آموخته‌های خود در رشته موسیقی در دانشگاه‌های سوره و هنر زیر نظر اساتید وارطان ساهاکیان و احمد پژمان، اقدام به برگزاری چندین کنسرت در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران به عنوان رهبر ارکس‌تر و نوازنده پیانو (کلاسیک و ایرانی) نمود. از وی تاکنون دو مجموعه به نامهای "نقشی از زندگی" و "بیگانه نواز" منتشر شده است و مجموعه "رویای زمستان" در دست انتشار است.

در این کنسرت سحاب تربتی و روزبه زرعی با نواختن سازهای کوبه قاسمی را در این اجرا همراهی می کنند.

گفتنی است کنسرت گروه برف ۳۰دی ماه ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌گردد و علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۰۳۶۳۱ تماس حاصل نموده و یا به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/