سالومه گل نراقی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، نمایش سیر تحول هنر است، چون آنچه که نمایش در نظر گرفته شده آثاری است که از هنرمندان مختلف و در سبک‌های متنوع خلق شده است. این آثار هنرهای سنتی ایران مانند تذهیب و مینیاتور را در کنار هنر مدرن به مخاطبان عرضه می‌کنند.

او افزود: در کارها همنشینی هنر مدرن و سنتی به خوبی دیده می‌شود. به عنوان مثال در تابلوی مشترکی که من و حمید طلوعی فرد کار کرده‌ایم، تلفیقی از نقاشی‌خط و تصویرسازی با المان‌های سنتی و مدرن به چشم می خورد. در این تابلو ماجرای "مشی و مشیانه"که داستان آفرینش از گیاه ریواس است در 19 شاخه روایت می‌شود.

به گفته گل نراقی؛ در این اثر در واقع می توان داستان آفرینش را از آغاز تا انجام شاهد بود و در هریک از شاخه ها طلوعی فرد بخشی از داستان آفرینش را نوشته و برای نگارش این اثر از خطوط مختلفی بنا به شکل تصویری داستان بهره برده است.

این هنرمند همچنین عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه مجموعه ای از تصویر سازی های من به نمایش درخواهد آمد که ایده اولیه این اثر به صورت کولاژ کار شده و سپس این ایده ها با تکنیک اکرولیک روی بوم خلق شده اند.

نمایشگاه "از گذشته تا امروز" روز دوشنبه 12 اسفند ماه از ساعت 16 تا 20 در گالری نقش جهان به نشانی نیاوران، خیابان مژده، خیابان محمود احمدزمانی، خیابان آیت‌الله محمودی 2، شماره 9 افتتاح می‌شود و تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 320