به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قران گفت: حضور مردم در نمایشگاه قرآن برای همه ما خارج از تصور بود.بخش عفاف و حجاب و پوشش اسلامی و دیگر بخش ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد.انشاءالله با توکل به خدا بتوانیم در سال‌های آینده کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ دهیم و حوزه کاری را در این زمینه گسترش دهیم.

وی افزود: از ابتدای طوفان‌الاقصی چند کار مهم فرهنگی در موضوع حمایت از غزه داشتیم.در شورای فرهنگ هم به همین مناسبت دو روز اختصاص داده شد.در نمایشگاه قرآن گفت‌وگوهای تهران با موضوع غزه و فلسطین برگزار کردیم و ۲۸ کشور در این موضوع مشارکت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده است‌.نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌شود.

اسماعیلی اعلام کرد: با کشورهای دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته‌ایم؛ هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

وی  با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن از اول فروردین، افزود: واقعا حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. پویش‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد از جمله آیه‌های زندگی و پویش حافظ شو که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بخش‌های مختلف مثل بخش عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، بخش‌های مربوط به نشر و فناوری‌های نوین همه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد، ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده بتوانیم به صورت کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ بدهیم و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.