سرویس موسیقی هنرآنلاین: حضور ستارگان سینما و موسیقی بر صحنه تئاتر از سال‌ها پیش در بین اهالی نمایش مورد بحث و جدل بوده و موافقان و مخالفانی داشته است. موافقان معتقدند که ستارگان سینما و موسیقی موجب جذب تماشاگر می‌شوند و به اقتصاد تئاتر کمک می‌کنند و مخالفان هم بر این عقیده‌اند که نباید به هر قیمتی تن به حضور این ستارگان در تئاتر داد. به عقیده آنان باید تئاتر حرف اول را بزند نه گیشه.

با آنکه این جنگ و جدل‌ها هنوز هم بعد از 10 سال ادامه دارد اما از شدت آن نسبت به گذشته کاسته شده و حال به رقابت میان اهالی تئاتر برای حضور ستارگان سینما و موسیقی در آثارشان تبدیل شده است. به همین دلیل هر روز خبرهایی مبنی بر حضور ستارگانی چون نیکی کریمی، صابر ابر، رضا یزدانی و ... در نمایش‌ها شنیده می‌شود. از چندی پیش نیز خبر حضور یک خواننده مطرح پاپ در عرصه نمایش نقل محافل شده است.

رضا صادقی که به تازگی آلبومش با عنوان "یعنی درد" را روانه بازار موسیقی کرده، به‌زودی در یک نمایش به کارگردانی کوروش زارعی حضور پیدا خواهد کرد.

این نمایش اثری موسیقایی - نمایشی را با موضوع محرم و صفر و بر اساس موسیقی آیینی جنوب ایران است که بر اساس یکی از قصه‌های بومی جنوب با عنوان "قصه سبزه‌پری" شکل گرفته است.

صادقی همچنین هفته گذشته آلبوم خود با عنوان "یعنی درد..." را در حالی روانه بازار موسیقی کشور کرد.

این اثر با دوازده قطعه به نام‌های "حال بارون"، "یعنی درد"، "همه اون روزا"، "من و یادت"، "معصومانه"، "دل دلا"، "یه چیزی کمه"، "آروم برم"، "همه چی خوبه"، "اولین بارون"، "من دوست دارم" و "دیگه تموم شد" منتشر شده و علاوه بر رضا صادقی که در این آلبوم برخی ترانه‌ها را سروده و ملودی ساخته، هنرمندانی چون مهران خالصی، مسعود همایونی، بابک بابایی، مهرداد احمدزاده، نیکان، معین راهبر، سعید زمانی، فرشید ادهمی، حدیث دهقان، فؤاد غفاری، صابر قدیمی و... با او همکاری کرده‌اند.