به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت روبرو در این رویداد بین‌المللی که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، هنرمندانی در رشته‌های مختلف مانند کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و لباس، تئاتر فیزیکال، پرفرمنس و... با گذراندن زمان در کنار یکدیگر و تبادل راهکارهای خلق یک اثر هنری، فرهنگ‌های یکدیگر را به اشتراک می‌گذارند.

از جمله برنامه‌های این رویداد، دیدن آثار نسل جوان تئاتر، معرفی هنرمندان شرکت‌کننده و ارائه‌ی آثار و تجربیات خود برای دیگر شرکت‌کنندگان در برنامه، همچنین زمینه‌سازی برای تولید کارهای مشترک بینافرهنگی است.

برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری، به دلیل ماهیت بین‌المللی خود بدون ترجمه و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و به همین دلیل توانایی مکالمه و آشنایی متوسط با زبان انگلیسی پیش‌نیاز شرکت در این برنامه است.

گفتنی است "برنامه تبادل فرهنگی-تئاتری" به سرپرستی فریبرز کریمی از16 تا 22 اردیبهشت 96، همزمان با بیستمین دوره‌ی جشنواره بین‌اللمللی تئاتر دانشگاهی ایران در تهران و در عمارت روبرو برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر نسخه پی‌دی‌اف متن کامل فراخوان را دریافت، و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به شرکت در این پروژه اقدام نمایند.

 

 

دانلود فایل