به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر ساعت 19:30 روزهای سه شنبه 23 و چهارشنبه 24 آذر ماه  نمایشنامه "عشق‌های بالدار" را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می‌کند.

این نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به برگزاری این جلسه نمایشنامه خوانی گفت: نمایشنامه "عشق‌های بالدار" از جمله آثار نمایشی  من است که چهار سال پیش نگارش آن را به اتمام رساندم و از همان ابتدا نیز فضای اثر به گونه ای بود که  دوست داشتم احمد مهران فر و محسن تنابنده به عنوان بازیگر در آن حضور داشته باشند، اما به دلیل مشغله فراوانی که این دو هنرمند در عرصه تصویر داشتند هنوز این موقعیت به دست نیامده که بخواهم آن را با حضور این دوبازیگر روی صحنه ببرم.

وی ادامه داد: من فعلاً تصمیم ندارم با گروه دیگری این نمایش را کار کنم چرا که از همان اول شخصیت‌های نمایشنامه را بر اساس نوع بازی محسن تنابنده و احمد مهران فر نوشته بودم و دوست دارم اگر قراری برای اجراست با همین هنرمندان باشد. بنابراین تصمیم گرفتم طی روزهای آینده برای اینکه بتوانم بازتاب جدیدی از مخاطبان نمایش داشته باشم  جلسه نمایشنامه خوانی را برپا کنم تا بر اساس بازخوردهای تماشاگران نسبت به باز نویسی آن نیز اقدام کنم تا زمان اجرای عمومی نمایش فرا برسد.

جلسه نمایشنامه خوانی "عشق‌های بالدار" به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی روزهای 23 و 24 آذر ماه ساعت 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

نمایش "سه خواهر" تا 26 آذرماه تمدید شد

نمایش "سه خواهر" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی تا روز جمعه 26 آذرماه در تالار مولوی روی صحنه باقی خواهد ماند.

"سه خواهر" عنوان نخستین نمایش مرتضی اسماعیل کاشی در مقام کارگردان است که از تاریخ 21 آبان ماه در تالار مولوی روی صحنه رفت و در طول این ایام با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود که این نمایش در تاریخ 23 آذرماه سال جاری به اتمام برسد اما بنا بر درخواست و استقبال مخاطبان این اثر نمایشی، تا روز جمعه 26 آذرماه هرشب در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

در طول اجرای این نمایش در تالار مولوی، مخاطبان زیادی به تماشای این اثر نشستند، این نمایش در تاریخ یاد شده به اتمام خواهد رسید و دیگر تمدید نخواهد شد.

این اثر نمایشی چهارمین پروژه‌ی آموزشی، تولیدی و اجرایی مدرسه تئاتر سه نقطه محسوب می‌شود و مدیریت این پروژه بر عهده محمد حسن نجفی است.

تهیه کنندگی این اثر بر عهده نور الدین حیدری ماهر و مهرداد بها الدینی است.

فاطمه احمدی، سعید اویسی، سیما تاجیک، سمیرا خلیلی، افسون دلخواه، آرن زرکریان، الناز سلیمانی، مونا شریفی، سامیا صفائی، سمیرا طلوعی و ساناز طاری بازیگران جوانی هستند که در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

لیست عوامل اصلی این نمایش عبارت است از: طراح و کارگردان: مرتضی اسماعیل کاشی، تهیه کنندگان: نورالدین حیدری ماهر، مهرداد بهاالدینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا آل طاها، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، طراح صدا : کاوه ستاری، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح نور: علی کوزه گر، طراح پوستر و بروشور و عکاس :محمد صادق زرجویان، منشی صحنه: سارا خانکی، رؤیا افضلی، سارا اسکندری، مدیر صحنه: یاسمن عدل، ساخت دکور: محمد پناهی، دستیار لباس: سمیرا احمدی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی و تبلیغات مجازی: امیر قالیچی.

"کلاغ" از امروز در تئاتر شهر

نمایش "کلاغ" نوشته دیوید هروئر و کارگردانی سمانه زندی نژاد از دوشنبه 22 آذر ماه ساعت 18 اجرای خود را در سالن چهارسو تئاتر شهر آغاز می‌شود.

در این نمایش سهیلا گلستانی و مرتضی اسماعیل کاشی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین وحید رهبانی مترجم نمایشنامه، شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، صبا کسمایی طراح نور، کاوه ستاری طراح صدا، طراح گریم لیلا سرنی، مشاور گریم سارا اسکندری، محمد صادق زرجویان طراح پوستر و بروشور، مهدی آشنا عکاس، سهیلا گلستانی و حمید گلستانی ساخت تیزر این گروه هستند.

مجید عبدی دستیار کارگردان و برنامه ریز، گروه کارگردانی الهه برادران و نوشین طهماسبی، مدیران صحنه مهرشاد دهنو و محمد زکی زاده گروه نمایش "کلاغ" را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.