سرویس سینمای هنرآنلاین: پندار اکبری بازیگر درباره جدیدترین فعالیت‌ خود در قواره یک کارگردان گفت: می‌خواهم یک فیلم کوتاه بسازم که فعلاً در مرحله پیش تولید قرار دارد. موضوع این فیلم را نمی‌شود در یک خط توضیح داد ولی در خلاصه آن می‌شود گفت که بین مرز واقعیت و خیال است. در واقع یک کابوس و تخیل از ذهنی است که بین مرگ و زندگی می‌ماند.

اکبری در مورد همکاران خود در این فیلم کوتاه خاطر نشان کرد: فیلمم هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده است، اما خودتان می‌دانید که به فیلم کوتاه آنقدری بودجه نمی‌رسد که ما بخواهیم بازیگر حرفه‌ای بیاوریم. بنابراین ما سعی‌مان بر این است که دوستان و اطرافیان خودمان را بیاوریم تا حداقل هزینه‌های‌مان کمتر شود.

فرزند عبدالرضا اکبری، بازیگر، در مورد فعالیت خود در تئاتر گفت: ما اخیراً یک تئاتر به نام "دپوتات" به کارگردانی آقای اتابک نادری داشتیم و حدود 60 اجرا در تهران به روی صحنه بردیم و مورد استقبال واقع شد. همچنین تصمیم به کارگردانی یک نمایش دارم و منتظر آزاد شدن یک سالن تئاتر برای اجرا هستیم که فعلاً برای آن بازیگری انتخاب نشده است.

او در مورد فعالیت‌های نمایشی عبدالله اکبری نیز گفت: پدرم نیز بعد از سالیان سال می‌خواهد یک تئاتر کارگردانی کند که برای آن هم منتظریم تا ببینیم که چه زمانی سالن‌های تئاتر خالی شده و فرصت اجرا به ما می‌رسد.

اکبری اضافه کرد: همچنین یک فیلم هم دارم که جمعه 21 آبان ما ساعت دو و سی دقیقه از شبکه یکم سیما پخش می‌شود.

پندار اکبری در پایان این گفت‌وگو به تأثیرگذاری نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: نمایشگاه مطبوعات سطح آگاهی و اطلاع‌رسانی را بین مردم بالا می‌برد و از طرفی باعث می‌شود که مردم خبرگزاری و روزنامه‌های معتبر را بشناسند و پیگیری کنند تا همیشه بدانند که با چه کسی در طرف هستند. من همیشه رابطه خوبی با مطبوعاتی‌ها داشته‌ام و خدا را شکر از این بابت راضی هستم.