به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، آثار مورد حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با آغاز سومین سوگواره خمسه ، اجراهای خود را ازامروزدر تماشاخانه سرو را آغاز می‌کنند.

نمایش‌های "فراموشی" به کارگردانی محمدزوار بی ریا و "خوب، بد، زشت" به کارگردانی شقایق فتحی از جمله 5 اثر مورد حمایت انجمن تئاتر دفاع مقدس هستند که از امروز 18 آبان ماه اجرای خود را آغاز می‌کنند.

 نمایش "فراموشی" ساعت 20  درتماشاخانه سرو و نمایش " خوب، بد، زشت" نیز در همین روز در ساعت 19 دراستودیو نمایش روایت بر روی صحنه خواهند رفت. اجرای این دو نمایش تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بالاتر از میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور جنب فروشگاه موسسه روایت فتح پلاک یک واقع شده است.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت در سوگواره خمسه از 5 اثر حمایت خواهد کرد. سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین‌های مذهبی "خمسه" در بخشهای تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های سنتی- آئینی و مذهبی، تئاتر مسجد و ویژه با موضوع و محوریت "مدافعان حرم" از ۲۰ آبان تا ۱۴ آذرماه در تهران برگزار می‌شود.