به گزارش هنر آنلاین صبح چهارشنبه ششم دی خبری از روابط‌عمومی یک نمایشگاه هنری برای رسانه‌ها همراه پوستر ضمیمه شده آن، ارسال شد که در آن از تصویری غیراخلاقی استفاده شده است

طبق آیین‌نامه، درخواست برگزاری نمایشگاه باید یک هفته زودتر و طبق بند ۱-۱-۷ به اداره‌کل هنرهای تجسمی ارسال شود. درخواست برگزاری این نمایشگاه مجسمه نیز ابتدای هفته به اداره‌کل تجسمی ارسال شده است.

مصطفی زراوندیان دبیر شورای هنری اداره‌کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره این پوستر و کارهایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین درباره روند نظارت بر نمایشگاه‌های هنری و ترفند برخی گالری‌ها برای فرار از حذف آثار غیرمتعارف از نمایشگاه، گفت: نظارت در اداره‌کل هنرهای تجسمی بر گالری‌ها، «نظارت پسینی» است؛ یعنی تعدادی از آثار توسط گالری‌دار به اداره کل ارسال می شود تا مجوز برگزاری نمایشگاه صادر شود. اما بعد از این نظارت نیز کارشناسان اداره کل تجسمی در مدت برگزاری نمایشگاه، از محل گالری بازدید می‌کنند تا آثار را بررسی کنند و با کارهای ارایه شده انطباق دهند.

زراوندیان درباره تخلف آشکار این گالری گفت: بین کارهایی که گالری‌دار برای اداره کل فرستاده، موردی که در پوستر آمده، دیده نشده است. بنابراین این نگارخانه میزبان، صبح شنبه ۹ دی تذکر جدی دریافت خواهد کرد.