گروه تئاتر«هنرآنلاین»: عوامل تئاتر «سه شب با مادوکس» با حضور در خبرگزاری هنرآنلاین، ضمن ابراز تاسف بابت از دست دادن آتیلا پسیانی، هنرمند برجسته تئاتر،سینما و تلویزیون، یاد این هنرمند را گرامی دارند.

بهاره رهنما بازیگر تئاتر «سه شب با مادوکس» با اشاره بر همکاری ایشان با آتیلا پسیانی در نمایش «باغ آلبالو» گفت: آقای پسیانی در عین مهربانی و عطوفت در کارش نظام خاصی داشت.

وی گفت: ایشان فردی بسیار نایاب و دوست‌داشتنی در میان اهالی هنر بود. رفتن آقای پسیانی و البته آقای تارخ برای من که در آستانه پنجاه سالگی هستم شبیه به تمام شدن یک دوره‌ طلایی است. ما عزیزان و بزرگان دیگری را هم در این عرصه از دست دادیم اما فوت آقای تاریخ و آقای پسیانی نا به هنگام بود. به عقیده من شخص آتیلا پسیانی یک مکتب در تئاتر  بود. من همیشه می‌گویم بخش منش تئاتر یادگرفتنی نیست. چیزی است که یا باید آن را کسب کرده باشید، یا در محضر بزرگتر آموخته باشید و یا در خون شما باشد و به گمانم به واسطه خانم جمیله شیخی این خون در آتیلا پسیانی جریان داشت.

همچنین شیوا دیناروند کارگردان نمایش، ضمن تاکید بر سخنان بهاره رهنما بیان کرد: من از دوران دانشجویی به کارهای ایشان علاقه‌مند بودم و جزو آرزوهای من بود که بتوانم با ایشان کار کنم. متاسفانه بسیار زود از دستشان دادیم. با رفتن آقای پسیانی و کارگردانانی که صاحب تفکر و سبک بودند، گمان می‌کنم که قسمتی از تئاتر فلج شد و زمان زیادی باید بگذرد تا مانند ایشان پیدا شود که فکر خاص داشته باشند.

مجید یارندی پور تهیه‌کننده«سه شب با مادوکس» نیز در پایان افزود: من ایشان را در چند مورد از محافل تئاتر دیدم و افتخار عرض ادب داشتم. تنها چیزی که در خاطرم مانده است این است که آن کاراکتر خندانی که ما از ایشان می‌دیدیم، در کار بسیار جدی بود. این باید برای نسل جدید درس باشد که دوستی و لبخند به جای خود و نظام‌مندی در کار هم جای خودش را دارد.