به گزارش هنرآنلاین، اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان در راستای حمایت از فعالیت‌های کودک و نوجوان و رونق اجرای نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد صورت می‌گیرد و کارهایی برای اجرا در این مجموعه پذیرفته می‌شوند که کیفیت عالی داشته باشند و اثری حرفه‌ای محسوب شوند.

بر همین اساس نمایش «اپلیکیشن بابایاب» به کارگردانی محمد عبدی از روز چهارشنبه 18 اسفند ‌ماه ساعت 16:45 اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند. «اپلیکیشن بابایاب» یک نمایش موزیکال با اجرایی متفاوت و جذاب ویژه کودک و نوجوان است و با نگاهی متفاوت به ارتباط اعضای خانواده به‌خصوص کودکان به والدین و مشخصاً پدر می‌پردازد و تأثیر فناوری و دنیای مجازی را بر این رابطه بررسی می‌کند.

در خلاصه داستان «اپلیکیشن بابایاب» می‌خوانیم: «تانیا دختر ٩ ساله‌ای که مادرش مشغول به کار درمان در بیمارستان برای روزهای سخت کروناست. به همین خاطر او در خانه تنهاست و پدرش به دلیل مشغله زیاد کاری دیر به منزل می‌آید و به تکالیف او رسیدگی نمی‌کند و همواره غذای حاضری (املت) برایش درست می‌کند. تانیا که از این وضعیت خسته شده در کلاس آنلاین مشغول تحصیل است که با یک پیام تبلیغاتی اپلیکیشن بابایاب روبرو می‌شود. او برای نصب این اپلیکیشن باید لینک را به ١٠ نفر از دوستان خود معرفی کند.»

پارمیدا افشار، سمن ‌قناد، نیما ‌قربان ‌زاده، آرین الماسی، مصطفی حاج صادق، نیما رازی، دانیال اسلامی، محمد عبدی جمالی بازیگران این نمایش هستند. سیناییلاق بیگی: طراح صحنه، دانیال نوری مقدم: آهنگساز، پارمیس ‌امانت: طراح لباس، مهبد فیضی: طراح حرکت فرم و مونا غمخوار به همراه محسن امیدوار به عنوان خواننده در این نمایش حضور دارند.