سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "جک  قاتل" نوشته و کار احسان زمانی از 1 اسفندماه ساعت 21 در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان روی صحنه است و بازیگران آن آرین آریان‌پور، احسان امانی، سینا باقری، پویا باغی، معین روئی، آرمین شهبازی، مهران میرزابیگی و شاهین نمدچی هستند. احسان زمانی پیش از این نمایش‌های "اسلحه آمریکایی"، "قربانیان بدنام" و "نویسنده مردگان" را به صحنه آورده است.

احسان زمانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون این اثر نمایشی گفت: این نمایش داستان جنگ چندین ساله دو طایفه در آلاموی تگزاس در دهه هفتاد است که خیانت یکی از این طوایف منجر به شکست دیگر طایفه می‌شود. "جک قاتل" داستانی معمایی دارد.

او در ادامه با بیان اینکه تمرینات این نمایش چهار ماه به طول انجامیده است، درباره فضای اجرایی این اثر خاطرنشان کرد: نمایش فضایی رئال دارد و برخوردار از یک سری فاصله‌گذاری است و از آنجا که به صورت فلش‌بک است حدس، گمنام و رمزگشایی را برای مخاطب دشوار می‌کند. "جک قاتل" با مدت زمان 50 دقیقه توسط هفت بازیگر اجرا می‌شود که در برخی از اجراها بازیگران تغییر می‌کنند.

زمانی درباره طراحی صحنه نمایش "جک قاتل" عنوان کرد: مخاطب با فضای قبرستان در این صحنه مواجه خواهد شد و تا شروع پرده اول هیچ نوری جز نور یک فانوس در صحنه نخواهد دید. تابوت، چمن و حصار آن چیزی است که در صحنه دیده می‌شود. نورپردازی صحنه فضایی گنگ را در این نمایش ایجاد کرده است.

زمانی درباره موسیقی این نمایش یادآور شد: موسیقی‌های این نمایش که فضایی بی‌کلام و وهم‌آلود دارد توسط آبتین زرگر طراحی شده است.

او که قالب آثاری که روی صحنه آورده است فضایی معمائی و جنایی دارد در پایان صحبت‌هایش گفت: از کسانی که به فضای جنایی و معمائی علاقمند هستند و یا دوست دارند قضاوت کنند دعوت می‌کنم به تماشای این نمایش بنشینند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیاران کارگردان: مهران میرزا بیگی و علی هدایتی، طراح پوستر: شقایق آرام، آهنگساز: آبتین زرگر، طراح گریم: طهورا نبیان، مجری گریم: طهورا نبیان و پگاه ملکی، مدیر صحنه: امیر جلیلی، منشی صحنه: پریسا طبری، عکاس: شقایق آرام، نورپرداز: امیرجلیلی، مدیر روابط عمومی: دانیال اربابی، مشاور رسانه: ارسلان گل محمدی و تبلیغات مجازی: پیکسل بیت.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

این نمایش به دلیل مضمون تلخ و خشونت‌بار برای  بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به اسکیزوفرنی توصیه نمی‌شود و گروه اجرایی از این افراد به جد خواسته از تماشای "جک قاتل" خودداری کنند.