به گزارش هنرآنلاین، صحرا فتحی نویسنده و کارگردان این نمایش درباره اجرای "شب" در شهرهای مختلف ایران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام فاطمیه و همچنین نامشخص بودن وضعیت پردیس تئاتر شهرزاد، گروه اجرایی تصمیم گرفت که اجراهای تهران خود را متوقف کند و به شهرهای دیگر سفر کند.

وی ادامه داد: ما از اتفاقی که برای پردیس تئاتر شهرزاد افتاده است ناراحت هستیم و امیدواریم که هر چه زودتر حل‌ شود اما گروه اجرایی باید در شرایطی مناسب و به دور از حاشیه به کار خود ادامه دهد که در حال حاضر این شرایط‌ میسر نیست.

فتحی در پایان گفت: نمایش "شب" بعد از اجرای موفق خود در شهر بندرعباس تا پایان دی ماه به شهرهای مختلف‌ ایران سفر می‌کند که به زودی برنامه آن را اعلام می‌کنیم.

ضمنا نمایش "شب" با بازی (به ترتیب حروف الفبا) بهنوش بختیاری و سروش جمشیدی از ۲ دی با استقبال خوب تماشاگران اجراهای خود را آغاز کرد که بنا به اتفافات پیش آمده در پردیس تئاتر شهرزاد پس از ۳ اجرای موفق متوقف شد.

 

"خرده نان" دو اجرایی شد

نمایش "خرده نان" به کارگردانی کورش سلیمانی از روز یازدهم تا چهاردهم دی ماه طی دو نوبت ساعت‌های 17 و 19 میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

نمایش "خرده نان" به نویسندگی لویی کالافرت، کارگردان کورش سلیمانی و بازی رضا بهبودی و آناهیتا اقبال‌نژاد با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان اجرای خود را در تالار سایه به صحنه می‌رود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه کنید.

 

پوستر نمایش "راز گنجور" منتشر شد   

پوستر نمایش "راز گنجور" اولین بازی- تئاتر دیجیتالی که به کارگردانی هانی حسینی و مرضیه نادری که قرار است از 9 دی ماه در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رود، رونمایی شد.

پوستر راز گنجور به طراحی مرضیه سرمشقی و رفعت هاشمی سیسخت رونمایی شد.

گفتنی است: "راز گنجور" یک اثر اینتراکتیو و تعاملی است که تماشاگران در پیشبرد داستان آن نقش مستقیم خواهند داشت. این مخاطبان کودک و نوجوان می‌توانند مانند یک بازی رایانه‌ای در این نمایش به ایفای نقش بپردازند و مرحله به مرحله با شخصیت‌های نمایش تا انتها پیش بروند.

اعوامل این نمایش: سها آردم، هانی حسینی، رامین کهن و متین گودرزی به عنوان بازیگر و بازی‌دهنده عروسک، صدف بیگدلی و مرضیه نادری به عنوان طراح و سازنده عروسک، آرمان مقدم، طراح تصاویر تعاملی، مسعود جعفری، طراح انیمیشن و تصاویر دیجیتال، سهیل سهیلی به عنوان آهنگساز و طراح صدا، و رفعت هاشمی سیسخت و مرضیه سرمشقی به عنوان طراح پوستر و بروشور با این اثر همکاری کرده‌اند.

نمایش "راز گنجور" از 9 دی در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله، ساعت 17 روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن 88966119 تماس بگیرند.

پوستر

"نیمه فرشته" با تخفیف ویژه به روی صحنه می‌رود

آیین افتتاح نمایش "نیمه فرشته" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا یاری با حضور نسیم ادبی برگزار می‌شود.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی علیرضا یاری از امشب، نهم دی ماه اجرای‌اش را با حضور نسیم ادبی، هنرمند برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون در تماشاخانه باران آغاز خواهد شد.

سه روز ابتدایی اجرای این نمایش با تخفیف سی تا پنجاه درصدی (برای دانشجویان) از سایت تیوال همراه شده است.

این نمایش کاری از گروه تئاتر رگرت و در ستایش اندیشه و ماهیت انسان داستانی را روایت می‌کند. درباره این نمایش آمده است که تصمیم گیرنده ما نیستیم همه دستورات از ذهن آدمیست، هیچ وقت نباید بگذاریم تراکنش های ذهنی ما را کنترل کنند، تراکنش‌هایی که گاه می‌تواند برای ما  گران تمام شود.

بازیگران این نمایش نازنین بهرامی، تایماز گلشن، دلارا ادراکی و محمدسروش غفاری هستند.

سایر عوامل نمایش آتوسا رزمجو، منشی صحنه، نازنین بهرامی بازیگر و طراح حرکت، پرنیان کبرایی مدیر صحنه، مهشید شعبانی، مسئول هماهنگی، هستی مدیریان، طراح لباس،سمیرا مهدوی شکیبا، طراح گریم، مائده ضرابی، مجری گریم، خشایار وکیلی، آهنگساز، الهه کوهبر، نقاش و طراح پوستر، مسلم یاری، دستیار اجرا، وحید مشایخی و مینا قانع، عکاس و بهزاد لطفی و مهران میناوند، ساخت تیزر و زهره سعیدی، مشاور رسانه ای.

"نیمه فرشته" از نهم دی ماه هر شب ساعت 21 به صحنه تئاتر باران به صحنه می‌رود.

 

نمایش "دهکده هاپوخان" تمدید شد

اجرای نمایش "دهکده هاپوخان" به دلیل استقبال مخاطبان از روز دوشنبه 10دی ماه در تماشاخانه سرو ادامه پیدا می‌کند.

نمایش عروسکی "دهکده هاپوخان" به کارگردانی حسین عالم بخش که از اول آذر ماه در فرهنگسرای گلستان اجرای خود را آغاز کرده بود، به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.

نمایش "دهکده هاپوخان" در دور جدید اجرای خود به مدت بیست روز دیگر صبح‌ها ویژه مدارس و شب‌ها برای عموم اجرای خود را در "تماشاخانه سرو" ادامه خواهد داد.

اجرای این اثر نمایشی، توسط گروه فرهنگی هنری حواریون و بر اساس نوشته مرحوم ناصر فروغ و بازنویسی و کارگردانی حسین عالم‌بخش صورت گرفته است.

در این دوره مهرداد نظام آبادی در نقش قصه گو ایفای نقش می‌کند و محمد رحمانی، مرجان نامورآراد، رها یزدانی، روشنک حاجی‌زاده، راحله قبادی، علی جعفری، جواد میدانی، عارف صادقی، سعید موسوی راضی، سجاد فسنقری به عنوان عروسک‌گردان و صداپیشه در این اثر هنرنمایی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان محمد رحمانی، دستیار دوم کارگردان سعیده محمودی، ساخت موسیقی معین جواهری، طراح عروسک اکرم صانعی، طراح صحنه شیدا درخواستی، مدیر روابط عمومی اعظم توکلی زاده، مشاور رسانه ای رامین سفری، مشاور تبلیغات و فضای مجازی عباس کرمی، مسئول پشتیبانی علیرضا یافتیان، مسئول ارتباطات مریم زمانی مقدم، عکاسان مجید محمدی، ساناز طالبی و نیلوفر افشار. 

جهت خرید و رزرو بلیط این نمایش مخاطبان می توانید با شماره تلفن 1_09351005990 تماس بگیرند.