سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "ورود خانم‌ها ممنوع" به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی سیاوش جامع از اول آبان‌ماه ساعت 19:45 در خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه است و بازیگران این نمایش سیاوش جامع، مهدی رحیمی‌سده، حامد شیخی، حمید فتوحی، سپیده ساعدی، مسعود رمضانی و نگار نوراد هستند.

سیاوش جامع بازیگر تئاتر که با نمایش "ورود خانم‌ها ممنوع" نخستین تجربه کارگردانی حرفه‌ای را پشت سر می‌گذارد، درباره روند شکل‌گیری این اثر نمایش گفت: چند سال پیش برای یک پایان‌نامه کلاسی این نمایشنامه را پیشنهاد دادم و آن را بازیگردانی و هدایت کردم و از آن زمان از آنجا که همواره دغدغه شخصی من آسیب‌های اجتماعی بوده است، جرقه اجرای این اثر در ذهنم بود.  

او درباره موضوع و مضمون این اثر خاطرنشان کرد: داستان این نمایش 5- 6 روایت از مشکلات آدم‌های اجتماع است که در یک باکس از توالت عمومی مردانه می‌گذرد. در این نمایش قضاوتی از مشکلات و معضلات آن‌ها نمی‌شود و شخصیت‌ها تنها مسائل‌شان را روایت می‌کنند. مخاطبان این اثر در صورتی‌که به اطراف‌شان نگاهی بیاندازند و دقت کنند این‌گونه آدم‌ها را خواهند دید.

این کارگردان با اشاره به اینکه تمرینات نمایش دو ماه به طول انجامید، عنوان کرد: نمایش به شیوه کاملاً رئال اجرا می‌شود و حتی در اجرا به سبک ناتورئال نیز طعنه می‌زند. طراحی صحنه نمایش فضای رئالیستی دارد که قراردادی در آن در نظر گرفته شده است. از آنجا که ساخت دیوار داخلی توالت امکان‌پذیر نبود با نورپردازی محوطه داخل توالت را طراحی کردیم و یک چهارچوب در داخل صحنه وجود دارد. موسیقی در خدمت اتمسفر نمایش و حاکم بر موقعیت اثر است

دیگر عومل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: سیاوش جامع، دستیار کارگردان: محمد مولائی، موسیقی: شروین عباسی، طراح لباس: گروه اجرایی، طراح دکور: منوچهر شجاع، طراح پوستر: فاطمه عبدالرحیمی، طراح نور: مجتبی گیویان، روابط عمومی: محمد مولائی، عکاس: حسین اکبری و نگین بیاتیان و مدیر اجرایی: حامد شیخی.

علاقمندان می‌توانند بلیت نمایش "ورود خانم‌ها ممنوع" را از سایت تیکت تهیه کنند.